Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:41:00 GMT

یک کشته و سه زخمی در تیراندازی میسوری آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۰۷۷

یک کشته و سه زخمی در تیراندازی میسوری آمریکا

به گزارش ایرنا از تارنمای هیل، پلیس ایالت میسوری شنبه شب تایید کرد که این تیراندازی در شهر کوشکونونگ رخ داد و یک مظنون ۲۸ ساله را در این رابطه بازداشت کرده است.

به گفته مقام‌های محلی، یکی از زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده است اما گزارش دقیقی درباره میزان وخامت حال آنها منتشر نشده است.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین‌المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران بهداشت عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پنجشنبه پیش از صدور دستور اجرایی مقابله با خشونت با سلاح افزود: چیزی که من پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه مغایر با متمم دوم نیست.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: خشونت با اسلحه در این کشور یک بیماری فراگیر است. بگذارید دوباره بگویم: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است.

وی یادآور شد: روزانه در این کشور ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند. هر روز ۱۰۶ نفر از آنها می‌میرند. پرچم ما هنوز برای قربانیان قتل وحشتناک ۸ نفر از مردم آمریکایی-آسیایی در جورجیا و ۱۰ نفر دیگر در یک کشتار جمعی در کلرادو نیمه برافراشته است.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا جو بایدن کشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جو بایدن کشته ایالات متحده آمریکا جو بایدن کشته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین تاکید کرد که هر کشور عضو سازمان ملل می‌داند که تصمیمات شورای امنیت بر اساس منشور ملل متحد برای همه کشور‌ها الزام آور است.

براساس گزارش ریا نووستی، وانگ یی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: ما امیدواریم که آمریکا خود را بالاتر از دیگران تلقی نکند و با دقت به صدای جامعه بین المللی گوش دهد.

به گفته وی، در سازمان ملل متحد هیچ استثنایی در مورد رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قوانین شورای امنیت وجود ندارد و آمریکا امتیازات ویژه ندارد.

او افزود: ما امیدواریم که آمریکا عادات قدیمی خود را تغییر دهد و خود را بالاتر از دیگران قرار ندهد. با عضویت در سازمان ملل و همکاری با سایر کشور‌های عضو، باید به تعهدات بین المللی خود عمل کند. واشنگتن باید از قطعنامه ۲۷۲۸ حمایت کند و به دنبال آتش بس همه جانبه در نوار غزه در اسرع وقت باشد. نجات مردم فلسطین از مصیبت آنها هنوز ممکن است. 

در ۲۵ مارس، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ۲۷۲۸ را تصویب کرد که در آن خواستار آتش بس فوری در ماه رمضان شد تا منجر به  آتش بس دائمی و پایدار و رفع همه موانع بر سر راه ارائه کمک‌های بشردوستانه در مقیاس بزرگ شود. اما رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت آمریکا و غرب هنوز این قطعنامه را اجرا نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه