Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانیم بازی‌های سختی داریم، ولی تلاش خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام پس از پیروزی ۴ بر صفر فولاد ایران برابر العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و حضور تیمش در مرحله گروهی این رقابت‌ها اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‎‌خوانید:

*به خوبی احساس مربی و بازیکنان العین را درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم آنها هم سخت کار کرده‌اند،‌ مثل ما ولی امروز روز ما بود. من تجربه باخت در پلی‌آف را در اروپا دارم و می‌دانم این موضوع خیلی سخت است و تیم حریف را درک می‌کنم. از آخرین بازی که در لیگ ایران انجام دادیم تا به امروز فقط به العین فکر کردیم و برای این بازی آماده شدیم.

*العین تیمی بزرگ و در آسیا قهرمان بوده است. این تیم تجربه بالایی دارد و همیشه گل‌های زیادی می‌زنند ولی ما با اعتمادبه‌نفس آمدیم و اجازه ندادیم دروازه‌مان را باز کنند.

*با اعتماد‌به‌نفس بیشتری از زمین خارج شدیم و با هیجان و قدرت بیشتری برای مرحله گروهی آماده می‌شویم.

*نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم و در زمان خوبی موفق به گلزنی شدیم و به رختکن رفتیم. در نیمه دوم نیز خیلی زود گل دوم را زدیم. بعد از اینکه العین فشار بیشتری ایجاد کرد گل‌های بعدی را هم دریافت کرد.

*این برد به ما انگیزه خیلی خوبی داد و این برد را به مردم و هواداران خوزستانی و ایرانی تقدیم می‌کنیم. این پیروزی تقدیم به آنهاست که لیاقت داشتند. در ضمن من یک پسر کوچک دارم که هفته پیش با موتور تصادف کرد و این برد را به او نیز تقدیم می‌کنم.

*تیم الوحدات اردن را تا حدی می‌شناسیم، ولی السد را خیلی بیشتر، چون ژاوی را می‌شناسم. سالیان سال در لالیگا با او رقابت داشتم و می‌دانیم تیم خوبی دارد.

*ما راجع به بهترین تیم‌های آسیا صحبت می‌کنیم. می‌دانیم بازی‌های سختی داریم، ولی تلاش خواهیم کرد. سرمان را هیچ وقت پایین نمی‌اندازیم و با افتخار و اعتماد‌به‌نفس برای مسابقات گروهی تلاش می‌کنیم و به فکر آینده هستیم.

لوسیانو پریرا که به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد، بعد از این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم، ما آمادگی خیلی خوبی داشتیم و تیم حریف را با جزئیات آنالیز کرده بودیم.در بازی از تمرکز بالایی برخورددار بودیم و می‌دانستیم که باید به چه شکل حریف را شکست دهیم.

وی افزود: از اینکه توانستیم برنده شویم، خوشحال هستیم و این پیروزی را به هواداران فولاد خوزستان و مردم ایران که از ما انتظار پیروزی داشتند تقدیم می‌کنیم.

مهاجم فولاد تاکید کرد: این تازه ابتدای راه است و امیدوارم در مرحله گروهی با ارائه بازی های خوب به مرحله بعد صعود کنیم. 

پدرو امانوئل سرمربی العین نیز در نشست خبری بعد از این باخت گفت: چیز زیادی برای گفتن بعد از شکست 4 گله مقابل فولاد ندارم. شکست ما وضعیت بد ما را نشان می‌دهد. فولاد در این بازی نشان داد بیشتر از ما به دنبال برد است.

وی افزود: فولاد تیمی قدرتمند است و از فرصت ها به نحو احسن استفاده می کند. این تیم از کنارها بسیار عالی نفوذ می‌کند و توپ های زیادی را روی دروازه ما ارسال کرد. در نیمه دوم گل‌های بد را از روی ارسال های ثابت دریافت کردیم. العین قدرت کافی برای پیروزی در این برد را نداشت و من مسئول اصلی این باخت هستم.

سرمربی العین ادامه داد: العین باشگاه بزرگی است و تاریخ این را نشان می دهد. بدون شک ما باید نتیجه بهتری می گرفتیم. البته من هم مربی بزرگی هستم. در شرایط کنونی در تیم سرمایه گذاری خوبی صورت نگرفته است. العین در 3 سال گذشته هیچ جامی نگرفته است. سطح بازی در لیگ و پلی آف لیگ قهرمانان متفاوت است و ما نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان جواد نکونام العین امارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان جواد نکونام العین امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد

انریکه از حذف بارسلونا و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مطمئن است.

طرفداری | لوئیز انریکه به بارسلونا بر می‌گردد. 

پس از شکست 3-2 در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن فردا شب مهمان بارسلونا خواهد بود. لوئیز انریکه در نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

بازی برگشت مقابل بارسلونا

بازی با بارسلونا در ذهن ما جاریست. ما زمان کافی برای تمرین و آماده‌سازی داشتیم و من حس می‌کنم تیممان در شرایط روحی خوبی قرار دارد. دور رفت شایسته شکست نبودیم. فوتبال همیشه عدالت را رعایت نمی‌کند. ما فقط یک هدف داریم: انجام یک بازی بزرگ و صعود به مرحله بعد. من مطمئنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. یقین دارم بارسلونا را می‌توانیم شکست بدهیم.

انریکه به بازیکنان چه گفته است؟  

این بازی، بازی متفاوتی است. ما زمان کافی برای آنالیز و بهبود عملکردمان داشتیم. بازی اول، بازی نزدیکی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند، اما نتیجه‌ی نهایی آن چیزی نبود که ما استحقاقش را داشتیم. باخت با نتیجه‌ی 2-3 به این معنی است که ما باید در این بازی با تمام قوا ظاهر شویم. ما تیمی نیستیم که محافظه‌کارانه بازی کنیم و کاملا مطمئن هستیم که می‌توانیم نتیجه را به سود خود برگردانیم.

پاری سن ژرمن با شکست دور رفت، پس از 27 بازی باخت را تجربه کرد

 

پس از ۲۷ بازی بدون شکست، بالاخره روزی هم می‌رسد که طعم شکست را بچشیم. اما مهم این است که از جايمان بلند شویم و عملکردمان را ارتقا دهیم. نباید در زمان پیروزی ذوق‌زده شویم و یا در زمان شکست افسرده و ناامید شویم. ما برای رقابت به میدان می‌آییم و هدفمان شاد کردن هوادارانمان است. مطمئنم فردا بازی بسیار خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و هواداران پاری سن ژرمن خشنود خواهند بود. 

نظر سرمربی پاری سن ژرمن در مورد نیوکمپ  

 من هم مثل تمامی هواداران بارسلونا دوست داشتم در این ورزشگاه بازی کنیم. نیوکمپ استادیومی بی‌نظیر و افسانه‌ای در دنیاست. با این حال، مونتجویک هم برای من یادآور خاطرات خوبی است و در حد یک مسابقه فینال محسوب می‌شود. 

برنامه پاری سن ژرمن برای بازی با بارسلونا 

از همان ابتدای بازی با پرس شدید حریف را تحت فشار قرار خواهیم داد و آن‌ها نیز به ارائه سبک بازی خود خواهند پرداخت. در زمان مالکیت توپ، حداکثر موقعیت‌های ممکن را برای گلزنی ایجاد خواهیم کرد و بارسلونا نیز به همین شیوه عمل خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود گل‌های زیادی را شاهد باشیم. این بازی بدون شک برای تماشاگران هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود. با این حال، برای مربیانی که تمایل به کنترل بازی دارند، این مسابقه جذابیت کمتری دارد.

نظر انریکه در مورد ژاوی 

هر چیزی بگویم، علیه خودم استفاده خواهد شد. جنجالی جالبی می‌شود. کاش من هم می‌توانستم مثل لوئیس آراگونس صحبت کنم. برای شناخت عمیق یک مربی، لازم است او را از درون و به طور کامل بشناسیم. ژاوی در حال حاضر در اوج قله مربیگری قرار دارد و نتایج نیز گواه این ادعا هستند. ژاوی تحسین من را دارد. او به عنوان بازیکن تاثیر زیادی روی من داشت. بازی مقابل ژاوی هیجان‌انگیز خواهد بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • فخرفروشی ژاوی: دیدید چطور امباپه را محو کردیم
  • ۲ امتیاز حیاتی از رقابت طلا و مس در نقش‌جهان/مرتجی: آینده خوبی در انتظار است