Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:09:24 GMT

یک کشته و سه زخمی در تیراندازی خیابانی!+جزییات

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۱۴۲

یک کشته و سه زخمی در تیراندازی خیابانی!+جزییات

تیراندازی در فروشگاهی در ایالت میسوری آمریکا یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش برنا؛ از تارنمای هیل، پلیس ایالت میسوری شنبه شب تایید کرد که این تیراندازی در شهر کوشکونونگ رخ داد و یک مظنون ۲۸ ساله را در این رابطه بازداشت کرده است.

به گفته مقام‌های محلی، یکی از زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده است اما گزارش دقیقی درباره میزان وخامت حال آنها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین‌المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران بهداشت عمومی است.

وی پنجشنبه پیش از صدور دستور اجرایی مقابله با خشونت با سلاح افزود: چیزی که من پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه مغایر با متمم دوم نیست.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: خشونت با اسلحه در این کشور یک بیماری فراگیر است. بگذارید دوباره بگویم: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است.

وی یادآور شد: روزانه در این کشور ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند. هر روز ۱۰۶ نفر از آنها می‌میرند. پرچم ما هنوز برای قربانیان قتل وحشتناک ۸ نفر از مردم آمریکایی-آسیایی در جورجیا و ۱۰ نفر دیگر در یک کشتار جمعی در کلرادو نیمه برافراشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا میسوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اسلحه‌کشی یک راننده در حین یک مشاجره لفظی در خیابان ! (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • نگرانی اغلب معلمان آمریکایی از وقوع تیراندازی در مدارس
  • حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم)
  • تصاویری از محل حمله مرگبار سیدنی با چند کشته و زخمی
  • تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند