Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید برتری دشواری مقابل بارسلونا به دست آورد و خود را موقتاً به صدر جدول لالیگا رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید شنبه شب در دویست‌وچهل‌وپنجمین ال‌کلاسیکوی تاریخ، در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو و در چارچوب هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهکشانی‌ها در نیمه نخست با گل زیبای کریم بنزما در دقیقه 13 از حریف پیش افتادند. در ادامه پس از خطا روی وینیسیوس جونیور، مادریدی‌ها پشت محوطه جریمه بارسا صاحب ضربه ایستگاهی شدند که تونی کروس در دقیقه 28، این توپ را به تور دروازه آبی و اناری‌ها چسباند. رئال مادرید در 45 دقیقه نخست فرصت‌های گلزنی خوب دیگری نیز به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند. بارسلونا نیز در دقایقی به دروازه تیم میزبان یورش برد و بهترین فرصت آنها، ضربه لیونل مسی از نقطه کرنر بود که به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد.

نیمه دوم زیباتر دنبال شد و بارسلونا در دقیقه 60 توسط اوسکار مینگزا به گل اول رسید. شاگردان رونالد کومان موقعیت‌های گلزنی دیگری هم به دست آوردند که آنها را از دست دادند. همچنین مارتین برایتویت پس از برخورد با فرلان مندی در محوطه جریمه رئال مادرید متوقف شد که داور مسابقه، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ثانیه‌های پایانی هم ترشتگن به محوطه جریمه رئال مادرید آمد تا گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه او هم راهی به سمت دروازه کهکشانی‌ها پیدا نکرد.

همچنین کاسمیرو در دقایق 89 و 90 با دریافت کارت زرد از داور، از زمین مسابقه اخراج شد تا رئال مادرید با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد. لیونل مسی نیز در این مسابقه عملکرد پُرفروغی ارائه نکرد تا پس از غیبت رونالدو در دیدارهای ال‌کلاسیکو، همچنان در گلزنی به رئال ناکام بماند.

این سومین پیروزی متوالی رئال مادرید در تقابل با بارسلونا بود که باعث شد شاگردان زیدان با 66 امتیاز و شرایط بهتر در دیدار روبرو با اتلتیکو مادرید، موقتاً به صدر جدول لالیگا صعود کنند. بارسلونا هم با 65 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید لیونل مسی ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است

دروازه‌بان بارسلونا بابت عدم وجود فناوری کنترل خط دروازه در اسپانیا از مسئولان فوتبال این کشور انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تِراِشتگن در پی شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، با اشاره به صحنه بحث‌برانگیز دقیقه 28 که شوت لامین یامال به نظر از خط دروازه رئال رد شد، اما داور با بررسی VAR آن را گل اعلام نکرد، گفت: نداشتن فناوری کنترل خط دروازه (در فوتبال اسپانیا) شرم‌آور است. پول زیادی در فوتبال در گردش است، اما برای آنچه که لازم است، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی همچنین درباره اینکه چرا بارسلونا در این ال‌کلاسیکو شکست خورد، اظهار داشت: به غیر از تصمیمات بحث‌برانگیز داوری، ما مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم، در حالی که در این موقعیت‌ها باید بهتر کار کنیم. این شکست ضربه بدی به ما در راه کورس قهرمانی زد.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیمآنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم

چندی پیش برنامه «لارگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا خبر داده بود که فناوری کنترل خط دروازه در رقابت‌های فصل 24-2023 لالیگا وجود نخواهد داشت. خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا و مسئولان این لیگ حاضر نشده‌اند هزینه‌ سه میلیون یورویی برای استفاده از این فناوری در لالیگا را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بپردازند.

این فناوری برای اولین بار در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا در سال 2020 مورد استفاده قرار گرفت و از آن تاریخ به بعد سازمان لالیگای اسپانیا از این فناوری در مسابقات باشگاهی اسپانیا بهره می‌برد، اما استفاده از این فناوری در فصل جاری منتفی شد.

در فیلم زیر صحنه بحث‌برانگیز ال‌کلاسیکوی شب گذشته را می‌بینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • هت‌تریک رئال مادرید در ال‌کلاسیکوها؛ کارلتو در یک‌قدمی جام