Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع - هافبک بارسلونا از شکست تیمش مقابل رئال مادرید می گوید. 

سرجی روبرتو از شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید می گوید.

به گزارش طرفداری، تیم های بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب دیداری از هفته 30 لالیگا، در استادیوم آلفردو دی استفانوی شهر مادرید آخرین ال کلاسیکوی فصل را برگزار کردند. رئال مادرید در پایان موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود و گام بلندی در مسیر قهرمانی لالیگا بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرجی روبرتو ، مدافع - هافبک بارسلونا پس از بازی در خصوص شکست تیمش گفت:

وقت کافی برای به ثمر رساندن گل تساوی را داشتیم اما بدشانس بودیم؛ مخصوصا آن صحنه آخر (برخورد توپ به تیرک در دقیقه 3+90). برای مدت زیادی بازی نکرده بودم و امروز که به میدان رفتم، احساس خیلی خوبی داشتم. اوضاع آب و هوا اصلا جالب نبود و این شرایط را پیچیده تر کرد. اینکه VAR صحنه مشکوک به پنالتی را بررسی نکر مرا آزار می دهدچون به نظرم مندی، بریتویت را لمس کرد. 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد

 تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف تیم فوتبال رئال مادرید خواهد رفت.

منچسترسیتی که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است در این بازی تلاش می‌کند تا از امتیاز خانگی خود استفاده کرده و با توجه به تساوی ۳ بر ۳ دیدار رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در آنسو نیز رئال مادرید که عنوان پرافتخارترین تیم اروپا را یدک می‌کشد تلاش می کند تا به پانزدهمین قهرمانی خود در این رقابت ها برسد.

در شرایطی که انتظار می‌رفت بازی با حملات تیم میزبان یعنی منچسترسیتی همراه شود اما رودریگو در دقیقه ١٢ خیلی زود موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند تا رئالی‌ها از حریف خود پیش بیافتند. در نهایت نیمه نخست نیز با همین یک گل به پایان رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم، شاگردان پپ گواردیولا برای جبران گل خورده حملات گسترده ای را روی دروازه کهکشانی‌ها ترتیب دادند. در نهایت در دقیقه ٧۶ بازی کوین دی‌بروینه موفق شد با ضربه تماشایی قفل دروازه رئال را بکشند و گل مساوی را به ثمر برساند.

در ادامه سیتیزن ‌ها باز هم برای به ثمر رساندن گل برتری حملات زیادی را روی دروازه رئال مادرید ترتیب دادند که هیچ یک ره به جایی نبرد تا این بازی در ٩٠ دقیقه یک بر یک به پایان برسد تا بازی به اوقات تلف شده کشیده شود.

تلاش‌های دو تیم در اوقات تلف شده حاصلی نداشت تا ضربات مرگبار پنالتی سرنوشتر چهارمین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مشخص کند.

خولیان آلوارز در شرایطی پنالتی نخست سیتیزن‌ها را تبدیل به گل کرد که لوکا مودریچ نخستین پنالتی کهکشانی‌ها را از دست داد. برناردو سیلوا پنالتی دوم میزبان را به بدترین شکل ممکن از دست داد تا بیلینگهام با گل کردن پنالتی خود همه چیز را به تساوی بکشاند.
لونین با واکنش تماشایی پنالتی کواچیچ را مهار کرد تا وازکز با گل کردن پنالتی خود شاگردان کارلتو را پیش بیاندازد. پنالتی چهارمین منچسترسیتی را فودن تبدیل به گل کرد اما ناچو پنالتی چهارم رئال را گل کرد تا همچنان برتری با کهکشانی‌ها باشد.
در عین ناباوری آندرسون مورایس پنالتی پنجم را تبدیل به گل کرد اما رودیگر پنالتی پنجم رئالی‌ها را گل کرد تا کهکشانی‌ها با پیروزی ۴ بر ٣ در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شود و حریف بایرن مونیخ در این مرحله شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس