Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان بوشهر، ۶۰۸ نفر دیگر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.

وی مجموع افرادی که ثبت‌نام آنها در این انتخابات نهایی شده است را هزار و ۷۶۱ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ثبت نام ۱۸۰ داوطلب نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه هزار و ۶۳۰ نفر معادل ۹۳ درصد از ثبت‌نام کنندگان مرد هستند خاطرنشان کرد: ۱۳۱ نفر معادل هفت درصد نیز خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه آخرین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا و تیره‌های عشایری خواهد بود ادامه داد: ۳۹۹ شورای روستا و همچنین ۲۰ تیره عشایری در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه ۳۰ درصد داوطلبان شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان بوشهر سابقه عضویت دارند اضافه کرد: ۷۰ درصد از این افراد سابقه نمایندگی ندارند.

کد خبر 5186047

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ستاد انتخابات استان بوشهر استانداری بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند