Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@16:35:24 GMT

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان مازندرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۲۴۵

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان مازندرانی

حجت الاسلام نعمتی قرا از توزیع ۱۲۰۰بسته گوشت بین نیازمندان مازندران به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: این کمک مؤمنانه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، بچه‌های مسجد و خیرین استان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین«رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ثبت فعالیت های بچه های مساجد در طرح ملی «ایران قوی» و کسب شش جایگاه برتر  دربین کانون های مساجد کشور، اظهار کرد: همچنین قدردان زحمات و خدمات شایسته فعالین مساجد شهرها و روستاهای استان برای فعالیت در سنگر پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا در قالب تولید و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستیم.  

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با بیان اینکه با توجه به تداوم شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها درپی اوج گیری این بیماری، تهیه و توزیع کمک های مومنانه برای رفع مشکلات معیشتی محرومین در دستور کار بچه های مساجد استان قرار دارد،  افزود: همچنین 1200بسته گوشت نذری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران روز یکشنبه(22فروردین) ساعت7و 30 دقیقه صبح  در جوار مدیریت حوزه های علمیه استان مازندران برای توزیع بین نیازمندان سراسر استان در اختیار رابطین شهرستان‌های دیار علویان قرار می‌گیرد.

 

وی بابیان اینکه این کمک مؤمنانه در قالب بسته های 1.5کیلویی  بین نیازمندان استان که به همت بچه‌های مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شناسایی شدند توزیع خواهد شد،یادآور شد: در نیمه شعبان امسال نیز 10میلیون تومان کمک نقدی از سوی کانون و موسسه حضرت خدیجه(س) قم برای خریداری و ذبح شرعی و بهداشتی گوسفند در اختیار 10کانون فرهنگی هنری استان مازندران قرار گرفت و گوشت نذری از محل ذبح قربانی بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه در دومین مرحله از توزیع گوشت نذری در استان 313 بسته گوشت از قم به مازندران رسید، ادامه داد: همچنین د رآستانه محرم حسینی1000بسته گوشت نذری با رعایت شیوه نامه های در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.   

 

وی با بیان اینکه همزمان با ماه صفر هزار و 500 بسته گوشت نذری به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و با همکاری ستاد فهمای مازندران بین اقشار کم برخوردار استان توزیع شد، افزود: در ماه جمادی اول ۱۲۰۰بسته گوشت و در ماه مبارک رجب نیز ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه به همت موسسه حضرت خدیجه(س) اول هر ماه طرح توزیع گوشت نذری در استان های مختلف کشور اجرایی می شود،  گفت: علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم مراجعه کنند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی موسسه حضرت خدیجه س قم توزیع گوشت نذری سامانه بچه های مسجد کرونا ماه رمضان کانون های مساجد موسسه حضرت خدیجه استان مازندران بسته گوشت نذری بین نیازمندان حضرت خدیجه س حجت الاسلام فرهنگی هنری نعمتی قرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر ستاد کانون فرهنگی مساجد استان اظهار کرد: دلایل بیان تاریخی امام خمینی (ره) که «مسجد سنگر است، سنگرها را پر کنید» امروز به خوبی مشهود است و نشان می‌دهد که امروز مسؤولان باید برنامه‌ریزی‌های محوری خود را با محوریت مساجد انجام دهند تا بازتاب خوبی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه دیده شود.

وی با بیان اینکه هم در دوران صدر اسلام و هم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مسجد نقش مهم در فرآیندهای مختلف داشته است و توانست اتحاد عمومی برای مقابله با نفاق و جریان‌های مختلف سیاسی ایجاد نکند، افزود: باید امروز نیز مراقب باشیم که نوجوانان و جوانان در سنگر مسجد پرورش یابند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: البته اقدامات پژوهشی در زمینه مهندسی فرهنگی استان در حال تدوین است و باید مسئله مساجد و پرورش نیروهای انقلابی در مساجد نیز بیش از پیش در برنامه‌ریزی‌های کلان استان مدنظر قرار گیرد.

باقلاچی با اشاره به اینکه امروز فعال فرهنگی و یا کانونی می‌تواند موفق عمل کند که استعدادها و موفقیت‌های خود را به سایر کانون‌ها انتقال دهد و زمینه پرورش استعدادها در سایر کانون‌ها را نیز فراهم کند، گفت: دغدغه امروز حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور هست که این امر مهم را کانون‌های مساجد محقق کرده و زمینه فعالیت برای آنها در مساجد فراهم شده است.

عملیاتی کردن کانون‌های تربیت محور مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد است

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری عمومی و تخصصی خواهران در سطح مساجد استان اردبیل فعال است، افزود: مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد در سال جاری عملیاتی کردن کانون‌های تربیت محور با حضور نوجوانان و جوانان در محلات کمتر برخوردار است.

وی با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه جشن طلایه داران شکوه ایران زمین همزمان با دهه کرامت از دیگر برنامه‌های وسیع در سطح شهرستان‌های است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان رقم خواهیم زد، گفت: این ویژه برنامه همزمان با بزرگداشت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به مدت ده روز در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌ها هستند، خاطرنشان کرد: همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برنامه‌های کانون‌های مساجد ضروری هست زیرا نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان این فعالیت‌ها است.

کد خبر 6081031

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم