Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:42:27 GMT

انتشار «دال داستان» ویژه ابراهیم دمشناس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۳۰۸

انتشار «دال داستان» ویژه ابراهیم دمشناس

ایسنا/خوزستان «دال داستان»، کتابچه‌ای در ادبیات داستانی، منتشر شد.

نخستین شماره «دال داستان» با پرونده‌ای موسوم به فوبیای آگورا؛ «آتشِ زَندان» ویژه داستان‌نویسی ابراهیم دمشناس است.

ابراهیم دمشناس در شهریور ۱۳۵۱ در بندر ماهشهر به دنیا آمد و تا سن ۳۳ سالگی در این شهر زندگی می‌کرد. دمشناس دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدرس زبان و ادبیات فارسی در زادگاهش تا پیش از مهاجرت بود و در سال‌های اخیر در شهر کرج تدریس و زندگی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مجموعه داستان «نهست»، «دل و دلبری» (بازنویسی خسرونامه عطار نیشابوری)، مجموعه داستان «اندوهان اژدر»، رمان «نامه نانوشته»، رمان «آتش زندان» و... از آثار انتشار یافته این نویسنده و محقق ادبی است.

در این شماره از «دال داستان» همچنین آثاری از: جلیل جعفری، قباد آذرآیین، داریوش احمدی، فریبا اسکندری، گودرز ایزدی، یوتاب بیگ‌نژاد، محمد حیاتی، ابراهیم دَمشناس، حسین رحمت، غلامرضا رضایی، بهمن ساکی، محمد.الف سعادتمندی، رضا عامری، خسرو عباسی‌خودلان، منیژه عبدالهی، امین فقیری، تیلور کبران، فرهاد کشوری، منصور مرید، مهدی معرف، سندی مؤمنی، بهروز ناصری، احمد نبهان، طلا نژادحسن، دانلد وست‌لیک، اِیمی هِمپِل، اسماعیل یوردشاهیان و... چاپ شده است.

شماره‌ نخست «دال داستان» در ۲۷۰ صفحه به کوشش فردین کوراوند و بهمن ساکی منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری ادبیات داستانی ابراهیم دمشناس امین فقیری قباد آذرآيين فرهاد کشوری دال داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند

ساکی به سران روسونری توصیه کرد به سراغ مهاجم بولونیا بروند.

آریگو ساکی سرمربی اسبق میلان و تیم ملی ایتالیا که این روزها به عنوان یکی از معتبرترین کارشناسان فوتبال ایتالیا شناخته می شود، بر این باور است که میلان با حفظ استفانو پیولی باید ۴ خرید جدید در اختیار این سرمربی قرار دهد.

ساکی در ستون خود در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت:

وقتی ساختار یک تیم منظم است، نیازی به تغییرات بنیادی و گسترده نیست. میلان پس از حفظ پیولی‌ باید ۴ بازیکن در اختیار او قرار دهد. اگر ژیرو رفتنی است، باید یک مهاجم جذب شود، همچنین‌ نیاز به جذب یک هافبک و دو مدافع احساس می شود. بهترین گزینه برای مهاجم، یاشوا زیرکزی است؛ او یک مهاجم خودخواه نیست و واقعا برای تیم موثر بازی می کند. او توانایی های فنی بالایی دارد، همیشه در جریان بازی است و حتی در کارهای دفاعی به تیمش کمک زیادی می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • توقف مازوت‌ سوزی در نیروگاه شازند
  • توقف مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند
  • انتشار خبر ویژه دولت درباره بنزین