Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش زنجان در سال جدید، پیگیری اجرایی شدن اولویت‌های 6 گانه وزارت آموزش و پرورش در سطح استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به 6 اولویت مهم وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین، ارتقای توانمندی‌های نظام آموزشی در شرایط کرونایی، تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگی برای املاک آموزش و پرورش، استقرار کامل سامانه یکپارچه نرم‌افزاری وزارت آموزش و پرورش و مستندسازی دستاوردها از جمله محورهای اولویت‌ دار اجرایی آموزش و پرورش استان در سال جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ساماندهی نیروی انسانی، ارتقای کیفیت و بهبود صلاحیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مدیران و معلمان، بهبود نظام سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی، تحول در برنامه درسی، تحول در دانش‌آموز و مدرسه، اجرا و ارزیابی بسته‌های تحولی زیر نظام‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی در زیرمجموعه سند تحول بنیادین است.

مظفری عنوان کرد: برنامه‌های اولویت دوم وزارت آموزش و پرورش تضمین دسترسی همگان به آموزش، کاستن از آثار و پیامدهای آموزش به روش غیر حضوری، افزایش شایستگی‌ها در آموزش در بستر مجازی، تولید منابع آموزشی در زیست بوم جدید، تقویت پیوندهای شبکه‌‌ای میان همه سطوح آموزش و پرورش و تدوین مدل آموزش پس از کرونا و برگزاری شایسته سنجش و ارزشیابی یادگیری دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه پیگیری اجرایی شدن اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: در حوزه تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگی برای املاک آموزش و پرورش تلاش می‌شود تا با همکاری با سازمان ثبت اسناد و بنیاد مسکن بتوان برای همه املاک فاقد سند، سندهای لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وجود سامانه‌های متعدد و غیر مرتبط در آموزش و پرورش، پروژه‌ای با عنوان یکپارچه سازی سامانه‌ها با اهداف شفاف‌سازی و تسهیل ارتباطات در حال آماده‌سازی است، تصریح کرد: بسترهای لازم در سطح استان برای راه‌اندازی این سامانه یکپارچه برای استقرار دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات و شفاف‌سازی فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مستندسازی یافته‌ها و دستاوردها اولویت ششم برنامه‌های اجرایی وزارت در سال 1400 است، بیان کرد: در سال جدید جمع‌آوری مستندات و اجرایی کردن برنامه‌ها حول محور اولویت‌های آموزشی در استان زنجان است تا با اجرایی شدن همه این 6 اولویت گام‌های اساسی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی برداریم.

انتهای پیام/73009//ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش زنجان برنامه درسی نظام آموزشی حسن مظفری اولویت مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان آموزش و پرورش استان وزارت آموزش و پرورش استان زنجان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: دغدغه ما این است که گروه‌های هدف در جلسات و برنامه‌ها دعوت شوند تا مردم اصفهان با نعمت‌های شهر خود آشنا شوند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746694

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
  • اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس همدان