Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید برتری دشواری مقابل بارسلونا به دست آورد و خود را موقتاً به صدر جدول لالیگا رساند.

رئال مادرید شنبه شب در دویست‌وچهل‌وپنجمین ال‌کلاسیکوی تاریخ، در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو و در چارچوب هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

کهکشانی‌ها در نیمه نخست با گل زیبای کریم بنزما در دقیقه 13 از حریف پیش افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پس از خطا روی وینیسیوس جونیور، مادریدی‌ها پشت محوطه جریمه بارسا صاحب ضربه ایستگاهی شدند که تونی کروس در دقیقه 28، این توپ را به تور دروازه آبی و اناری‌ها چسباند. رئال مادرید در 45 دقیقه نخست فرصت‌های گلزنی خوب دیگری نیز به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند. بارسلونا نیز در دقایقی به دروازه تیم میزبان یورش برد و بهترین فرصت آنها، ضربه لیونل مسی از نقطه کرنر بود که به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد.

نیمه دوم زیباتر دنبال شد و بارسلونا در دقیقه 60 توسط اوسکار مینگسا به گل اول رسید. شاگردان رونالد کومان موقعیت‌های گلزنی دیگری هم به دست آوردند که آنها را از دست دادند. همچنین مارتین برایتویت پس از برخورد با فرلان مندی در محوطه جریمه رئال مادرید متوقف شد که داور مسابقه، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ثانیه‌های پایانی هم ترشتگن به محوطه جریمه رئال مادرید آمد تا گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه او هم راهی به سمت دروازه کهکشانی‌ها پیدا نکرد.

همچنین کاسمیرو در دقایق 89 و 90 با دریافت کارت زرد از داور، از زمین مسابقه اخراج شد تا رئال مادرید با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد. لیونل مسی نیز در این مسابقه عملکرد پُرفروغی ارائه نکرد تا پس از غیبت رونالدو در دیدارهای ال‌کلاسیکو، همچنان در گلزنی به رئال ناکام بماند.

این سومین پیروزی متوالی رئال مادرید در تقابل با بارسلونا بود که باعث شد شاگردان زیدان با 66 امتیاز و شرایط بهتر در دیدار رو در رو با اتلتیکو مادرید، موقتاً به صدر جدول لالیگا صعود کنند. بارسلونا هم با 65 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند./ تسنیم-

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی بارسلونا به میدان برود و امیدوار است که با کسب سه امتیاز این بازی بتواند تا حد زیادی قهرمانی‌اش را مسجل کند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی با 67 گل زده بهترین خط حمله رقابت‌های این فصل لالیگا را در کنار خیرونا دارند و با 20 گل خورده بهترین خط دفاعی را هم به خودشان اختصاص داده‌اند. این در حالی است که بارسا 62 گل زده اما 34 گل هم دریافت کرده است. 

شاید با توجه به آمار خط حمله رئال و خط دفاعی بارسا، کار مهاجمان تیم میزبان در این بازی چندان دشوار به نظر نرسد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم ژاوی در شش بازی اخیرش در لالیگا حتی یک گل هم دریافت نکرده و درخشش مدافعان این تیم و همچنین مارک آندره تراشتگن دروازه آنها را بسته نگه داشته است. 

به نظر می‌رسد که باز کردن دروازه بارسا و این دروازه‌بان آلمانی در بازی امشب در واقع چالش بزرگ و مهمی برای ستاره‌های خط حمله رئال مادرید باشد و باید دید که آیا همکاری درخشان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام یا حرکات انفرادی رودریگو در این دیدار هم به کار آنها خواهد آمد یا خیر.

دیگر خبرها

  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • هت‌تریک رئال مادرید در ال‌کلاسیکوها؛ کارلتو در یک‌قدمی جام
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند