Web Analytics Made Easy - Statcounter

آثار سینمایی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۰ و پیش از تعطیلات موج چهارم بیماری کرونا هر کدام با استقبال‌های متفاوتی روبرو شدند، در این میان فیلم سینمایی «آقای سانسور» پس از پایان اکران فیزیکی و آنلاین و بعد از گذشت بیست و پنج هفته با فروشی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان به کار خود پایان داد.  

خبرگزاری میزان - آثار سینمایی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۰ و پیش از تعطیلات موج چهارم بیماری کرونا هر کدام با استقبال‌های متفاوتی روبرو شدند، در این میان فیلم سینمایی «آقای سانسور» پس از پایان اکران فیزیکی و آنلاین و بعد از گذشت بیست و پنج هفته با فروشی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سینما‌های سراسر کشور از اسفند ماه گذشته با تعطیلی سالن‌های خود به دلیل شیوع بیماری کرونا وضع ناگواری را تجربه کردند، اما حال بعد از گذشت این زمان هشت فیلم آغازگر راه سینما در سال ۹۹ و همزمان با بازگشایی سالن‌های تماشای فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

فیلمهای زیادی بعد از بازگشایی سینماها اکران شدند و هیچکدام نتواستند به فروش خوبی دست پیدا کنند، از سویی با شروع موج چهارم کرونا بار دیگر سالنهای سینما بسته شد تا اندک فروشی که نصیب سینماگران می شد هم از بین برود. 

در این میان اما آثاری بودند که در فاصله بین دو تعطیلی اکران شدند، آثاری که نتوانستند مخاطب زیادی را به خود جذب نمایند، فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن نخستین فیلم اکران پاییزه بود که از هفته آخر شهریور وارد چرخه اکران شد.

حواشی اخیر مربوط به «محمدرضا فروتن» شاید امیدی برای فیلمساز و تهیه کننده اثر بود تا بتوانند با کمک آن فروش خوبی را تجربه کنند اما این اتفاق هم نتوانست باعث راضی کردن مردم برای حضور در سالن سینما باشد. 

«آقای سانسور» فیلمی کمدی است که به‌نظر می‌رسید باتوجه به ترکیب بازیگران و فضای فیلم بتواند در چنین شرایطی در جهت جذب مخاطب و رونق گیشه موفق عمل کند. فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن و بهرام افشاری با وجود موقعیت کمدی خود در دو ماه اکران خود در سینما‌های کشور تنها به فروشی معادل ۵۰۰ میلیون تومان دست یافت.

محمدرضا فروتن که پیش از این چند تجربه موفق کمدی در کارنامه خود داشته در این فیلم کنار بهرام‌ افشاری بازیگر مطرح سینمای کمدی این‌ روز‌ها قرار گرفته است. ترکیبی که در نوع خود جالب توجه و کنجکاوی برانگیز است.

به جز محمدرضا فروتن و بهرام افشاری بازیگران دیگری، چون بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی و بازیگر خردسال آریانا مثنوی در «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین علی مثنوی نیز مجری‌طرح و سرمایه‌گذار این فیلم سینمایی است. پخش کمدی «آقای سانسور» بر عهده نمایش‌گستران است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟!.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران محمدرضا فروتن فیلم سینمایی آقای سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

از روابط عمومی سوینا، این گروه نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده را پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از طریق سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را محدثه واعظی‌پور نوشته است. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان با صدابرداری رامتین ناهید ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی ایرانی «روز واقعه» با صدای افشین زی‌نوری، «دلشدگان» با صدای شبنم مقدمی، «مادر» با صدای احترام برومند، «بنفشه آفریقایی» با صدای علیرضا شجاع‌نوری، «باشو غریبه کوچک» با صدای پریناز ایزدیار، «خانه دوست کجاست» با صدای ستاره اسکندری، «یک بوس کوچولو» با صدای علیرضا آرا، «من، ترانه ۱۵ سال دارم» با صدای سارا بهرامی، «هامون» با صدای پرویز پرستویی، «روسری آبی» با صدای رخشان بنی‌اعتماد، «مسافران» با صدای صابر ابر، «اجاره‌نشین‌ها» با صدای هوتن شکیبا، «درباره الی» با صدای فرشته صدرعرفایی، «به همین‌سادگی» با صدای مهراوه شریفی‌نیا، «بودن یا نبودن» با صدای بهناز جعفری، «گل‌های داوودی» با صدای ژرژ پطروسی، «مارمولک» با صدای بهرام افشاری، «لیلا» با صدای بی‌تا فرهی، «کلاه قرمزی و پسرخاله» با صدای نازنین بیاتی، «ناخدا خورشید» با صدای حسین پاکدل، «جدایی نادر از سیمین» با صدای ریما رامین‌فر، «پرده آخر» با صدای مهتاب نصیرپور، «مهمان مامان» با صدای فریبا کامران، «بادکنک سفید» با صدای گلاره عباسی، «آدم برفی» با صدای پدرام شریفی، «مهاجر» با صدای ناصر ممدوح، «میم مثل مادر» با صدای علی شادمان، «چهارشنبه سوری» با صدای مهراوه شریفی‌نیا، «زیر پوست شهر» با صدای عاطفه رضوی و «شوکران» با صدای آزیتا حاجیان را در برنامه فیلمخانه منتشر کرده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه