Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس هند روز شنبه ۱۰ آوریل (۱۹ فروردین) دو مرد را که به کمک میمون‌ها در خیابان‌های پایتخت، دهلی نو دزدی کرده بودند، بازداشت کردند.

یک مقام پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت یک شهروند که وکیل است به مأموران گفته بود سه مرد به همراه چند میمون او را محاصره کرده و ۶ هزار روپیه (حدود ۷۰ یورو) پول او را دزدیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات هند اکنون در سراسر کشور و به ویژه در شهرهای بزرگ با معضل میمون‌هایی روبرو هستند که به هوای خوراکی وارد خانه‌ها و خودروها می‌شوند، اما طبق قانونی که در سال ۱۹۷۲ تصویب شده، گرفتن این میمون‌ها ممنوع است.

مسئول پلیس دهلی نو در شرح ماجرای دزدی از این وکیل گفت: «شاکی سوار یک ریکشا (سه چرخه) بود که دزدان سوار شدند. آنها میمونی را روی صندلی جلو و میمون دیگری را روی صندلی عقب نشاندند. میمون‌ها پول وکیل را از درون کیفش دزدیده و سپس آنها با هم فرار کردند.»

پلیس که از پیش، گزارش مشابهی را دریافت کرده بود، به وجود یک باند سرقت در پشت این سرقت‌ها پی برد. تیم ویژه‌ای برای جستجوی اعضای این باند تشکیل شد و سرانجام روز پنجشنبه دو سارق را به همراه همدستان پشمالوشان در یک ایستگاه اتوبوس به دام انداختند.»

مظنون سوم توانست بگریزد و میمون‌ها به مرکز نجات حیوانات تحویل داده شدند.


بعضی در هند میمون‌ها را تربیت می‌کنند تا در خیابان برای مردم نمایش بدهند. گاهی نیز پیش می‌آید که میمون‌ها دسته‌جمعی به مردم حمله می‌کنند. در سال ۲۰۲۰ در شهر میروت واقع در شمال هند، گروهی از میمون‌ها پس از حمله به یک مأمور بهداشت، تعدادی از نمونه‌های خون متعلق به بیمارانی را که آزمایش کووید آنها مثبت بود، دزدیده و با خود بردند./یورونیوز

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقتی سلطان جنگل مثل میمون از درخت بالا می‌رود!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش در افغانستان
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • (ویدئو) وقتی سلطان جنگل مثل میمون از درخت بالا می‌رود!
  • اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس
  • لحظه اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس
  • شاهزاده سرین به اتهام توهین به مقدسات بازداشت شد