Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ساعت‌ها تأخیر وارد خاک هندوستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران ساعتی پیش بعد از پروازی که حدود ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید وارد خاک هند شدند.

پرواز سرخپوشان در فرودگاه گوا به زمین نشست که در مجاورت شهر واسکوداگاما و در حدود ۲۵ کیلومتری شهر مارگائو پایتخت تجاری ایالت گوا قرار دارد که رقابت‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان در آن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان پرسپولیس ایران با ۲۱ بازیکن و ۲۱ مربی و همراه، ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه دیروز شنبه از طریق مرز هوایی مهرآباد، تهران را به قصد گوا ترک کرده بود.

این پرواز با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی ضعیف میزبان و عدم همکاری با پرسپولیس با ساعت‌ها تاخیر انجام شد. به نظر می رسید برنامه پرواز یک روز به تاخیر بیفتد که لطمه شدیدتری به اجرای برنامه‌های آماده سازی می‌زد. در نهایت پیگیری‌های مداوم باشگاه و همکاری وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند، منجر به انجام سفر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین

تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین به پیروزی رسید.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران در روزی که فوتسالیست‌های بحرین یکی از دفاعی‌ترین بازی‌های تاریخ فوتسال آسیا را به نمایش گذاشتند موفق شدند از سد حریف بگذرند.

وحید شمسایی در این دیدار با دو تغییر نسبت به ترکیب اولیه دیدار مقابل افغانستان به مصاف حریف جویای نام خود رفت.

در حالیکه تیم ایران 12 دقیقه فشار همه جانبه‌ای را روی دروازه بحرین وارد کرده بود و بارها تیر دروازه و عکس‌العمل‌های گلر بحرین مانع گلزنی شده بود، این تیم حریف بود که در یک ضدحمله و برخلاف روند بازی  توسط سلمان احد موفق به گلزنی شد. 

هنوز بحرینی‌ها سرگرم خوشحالی برای این گل بودند که علیرضا رفیعی‌پور با ضربه‌ای دقیق اول ایران را به ثمر رساند. 

اما حتی این گل هم باعث نشد تا بدشانسی‌های ایران تمام شود. در حالیکه ایران حریف را به توپ بسته بود و بازیکنان بحرین حتی به سبک فوتبال دست به تمارض برای کاستن بار حملات ایران زدند، این بحرین بود که در یک ضد حمله عجیب توسط صالح احمد به گل دوم رسید. یک دقیقه بعد محدودیت خطای ایران پایان یافت و بحرین از نقطه دوم صاحب ضربه آزاد شد که باقر محمدی با عکس‌العمل عالی مانع از گلزنی حریف شد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود آنها تمام شود. 

این نتیجه غافلگیرکننده باعث شد شاگردان شمسایی با تحرک بیشتری نیمه دوم را شروع کنند و هنوز دو دقیقه از این نیمه نگذشته بود که مهدی کریمی با ضربه‌ای هنرمندانه گل تساوی را وارد دروازه بحرین کرد. 

بازی یک‌طرفه با حملات ایران و دفاع اتوبوسی بحرین ادامه داشت تا سرانجام سعید احمدعباسی گل برتری ایران را زد اما باز هم ورق برگشت و بحرین در یک ضد حمله علی العربی گل سوم و تساوی را زد.

در ادامه بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم ملی با یک شلیک مهارنشدنی گل چهارم ایران را به ثمر رساند. در حالیکه بحرین برای جبران گل دست به پاورپلی زده بود، سعید احمدعباسی با هوشمندی و قطع توپ از فاصله دور گل پنجم را وارد دروازه بحرین کرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. 

با این پیروزی صعود ایران به مرحله بعدی قطعی شد. ایران در سومین دیدار خود ساعت 17:30 به وقت تهران مقابل کویت قرار می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین