Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:10:35 GMT

عصبانیت شدید کومان از داوری: چرا VAR در لالیگا وجود دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۴۹۱۰

عصبانیت شدید کومان از داوری: چرا VAR در لالیگا وجود دارد؟

سرمربی بارسلونا بعد از شکست برابر رئال مادرید به انتقاد تند از عملکرد داور بازی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند.

این دیدار جذاب که با میزبانی رئال برگزار شد با پیروزی دو بر یک این تیم به پایان رسید تا شاگردان زیدان سه امتیاز ارزشمند و روحیه بخش را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان سرمربی بارسلونا به شدت به عملکرد داوری معترض است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر بارسایی باشید قطعا نسبت به عملکرد داور معترض خواهی بود. من به هیچ وجه از عملکرد تیم در نیمه نخست راضی نیستم. ما در نیمه اول نه در دفاع و نه در حمله خوب نبودیم و این کاملا روشن بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: از داور می‌خواهم که واقعا صحنه براتویت را نگاه کند. آن صحنه پنالتی روشن بود. من دلیل VAR در لالیگا را نمی‌دانم. چرا داور این صحنه مشکوک را بازبینی نکرد؟ داور تنها ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت این درحالی بود که بازی تنها ۳ دقیقه به خاطر کتف او متوقف شد. او پنالتی واضح ما را نگرفت. همه دیدند که در محوطه جریمه رئال چه اتفاقی افتاد.

کومان ادامه داد: ما در این بازی در خط دفاعی خوب نبودیم و ضربات آخر را هم خوب نزدیم تا بازنده شویم. تیمی که می‌خواهد به پیروزی دست پیدا کند، باید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند. ما قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم و از طرف دیگر هم در کارهای دفاعی اشتباه داشتیم تا بازنده شویم.

او افزود: من نمی‌توانم بیشتر از این درباره داوری صحبت کنم. پنالتی واضح ما گرفته نشد. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد باتوجه به روند بازی نتیجه دیگری رقم می‌خورد و ما بازنده نمی‌شدیم. باوجود اعتراض زیاد داور به راحتی از کنار آن صحنه گذشت.

او درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: من امیدوار هستم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. من تنها کسی نیستم که از داوری خشمگین هستم. همه بازیکنان تیم هم عصبی و ناراحت هستند.

با این نتیجه اتلتیکو مادرید با ۶۶ امتیاز و یک بازی کمتر به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به رئال در صدر باقی ماند و بارسلونا هم با ۶۵ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا رسیدن به‌عنوان قهرمانی در این فصل برایش بسیار دور از دسترس باشد. 

تصمیمات داوری در این دیدار باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم به شدت به داور این بازی اعتراض کنند و اظهارات تندی را هم علیه او به زبان آوردند و به نظر می‌رسد که پیکه هم با آنها هم نظر است. 

این ستاره سابق بارسا با اشاره به صحنه مشکوکی که به عقیده بارسایی‌ها توپ لامین یامال از خط رد شده و پس از آن توسط آندری لونین دفع شد و همچنین صحنه برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

پیکه در گفت‌وگویی در شبکه اجتماعی توییچ اظهار داشت: «هیچ خطای منجر به پنالتی‌ای روی واسکز انجام نشد. او پای راستش را به کوبارسی گیر داد و در عین حال گلی که بارسا به ثمر رساند هم کاملا درست و قانونی بود.»

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)