Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابراهیمی کردیانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اعلام وضعیت نارنجی در این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا افزود: موفقیت در تحقق اهداف محدودیتهای کرونایی و کاهش تبعات کرونا با همکاری آحاد مختلف جامعه در رعایت پروتکلهای بهداشتی امکان پذیر است و همه باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند.

وی ادامه داد: جلوگیری از افزایش یا تمدید محدودیتهای کرونایی نیازمند همراهی مردم در رعایت قوانین و مصوبات است و رعایت پروتکلهای بهداشتی باید به عنوان یک مساله مهم در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بجستان گفت: در راستای اعمال محدودیتهای کرونایی در بجستان گروههای شغلی سه و چهار تعطیل شده و اصناف گروههای یک و ۲ با رعایت پروتکلهای بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط اصناف از اهمیت بسیار برخوردار است و در ارایه خدمات به مردم باید مسائل پیشگیرانه را به صورت کامل رعایت کنند و با متخلفان بهداشتی بدون اغماض برخورد می شود.

ابراهیمی کردیانی ادامه داد: خروج خودروهای دارای پلاک بومی از بجستان و ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان ممنوع است و تردد مسافران عبوری از جاده کمربندی و کنارگذر بجستان امکان پذیر است و رانندگان وسایل نقلیه که این مسائل را رعایت نکنند جریمه می شوند و منع تردد شبانه در سطح شهر نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد.

وی گفت: همچنین فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و آموزشهای حضوری تمامی مدارس و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان بجستان تعطیل است و با استفاده از بستر فضای مجازی انجام می شود و فعالیت ادارات بنا به تشخیص مدیران آنها با حضور دو سوم نیروها و دورکاری یک سوم کارکنان آنها انجام می شود.

مرکز شهرستان ۳۵ هزار نفری بجستان در ۲۸۹ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا بجستان فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بجستان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا بجستان فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور پروتکلهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه تدوام همکاری بین دو کشور در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود، اظهار کرد: ما مایل به ارتفای این روابط در سطوح بالا میان دو کشور هستیم. سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست و در گام اول ۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

این خبر تکمیل می‌شود.... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • رئیسی: سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد