Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیترها را می‌شود خواند: بهره‌برداری از ۱۳۰ طرح در روز ملی فناوری هسته‌ای، رقابت اصولگرایان با هم تشدید شده است!، حداقلی کردن امتیازخواهی ایران توسط آمریکا، عراقچی: اساس مواضع ما در وین، مواضع نظام بوده است، اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به وعده‌های پوچ، پتروشیمی گناوه و دشتستان همچنان در دست اقدام، و روایت سایه درختیان (شاعر بوشهر) از دنیای شاعرانه‌اش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیترها آمده است: شیب بسیار تند کرونا در استان بوشهر، زخم ناسور خلیج فارس، حقوق و حق بیمه معوق کارکنان و کارگران پرداخت شود، مقصران وضع کنونی از مردم عذرخواهی کنند،باید با تانک جاده‌ها را می‌بستیم کسی به حرف ما گوش نداد و استارتاپ‌ها؛ موثرترین عامل پیشرفا کشورهای توسعه یافته.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر ویروس کرونا حقوق کارگران آلودگی دریا انتخابات 1400 صنایع هسته ای فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهار شنبه ۵ اردیبهشت

دیگر خبرها