Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه اگر تعداد داوطلبان ثبت نامی در یک روستا به حدنصاب نرسد، انتخابات شورای اسلامی در آن روستا برگزار نمی‌شود و در نتیجه روستا چهارسال آینده بدون شورا می‌ماند، از افراد توانمند، بویژه جوانان و زنان درخواست کرد از این فرصت برای حضور در شورا‌ها و آبادانی روستا‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (جمعا به مدت هفت روز) ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس با اشاره به اینکه داوطلبان عضویت در شورا‌ها می‌توانند از چهار طریق اقدام به نام نویسی کنند، تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

احمدی زاده ادامه داد: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و عشایر از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت نام انجام خواهد شد.

انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها همزمان با انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات فارس داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر انتخابات شورا های اسلامی شورا های اسلامی روستا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید