Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:18:48 GMT

سالن‌های روباز، درمان درد تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۱۴۶

سالن‌های روباز، درمان درد تئاتر

رادنوش مقدم کارگردان، مدرس و بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درباره مشکلات تئاتر در دوره همه‌گیری کرونا گفت: تئاتر جزء نخستین فعالیت‌هایی بود که تحت الشعاع کرونا قرار گرفت و تعطیل شد. این تعطیلی‌ها باعث قطع شدن همان درآمد اندک تئاتری‌ها شد و آن‌ها را با مشکلات معیشتی مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: مردم به علت مشکلات اقتصادی و مشغله زیاد از تئاتر فاصله داشتند و تعطیلی‌های پیوسته، این فاصله را بیشتر کرد.

این کارگردان تئاتر ضمن انتقاد از عدم صدور مجوز اجرای تئاتر با وجود باز شدن قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها گفت: بهترین راه برای آغاز دوباره اجرا‌های تئاتر - در شرایطی که مشخص نیست همه‌گیری کرونا تا کی ادامه می‌یابد - استفاده از سالن‌های روباز است. سالن‌های روباز تالار هنر، پردیس هنر و میدان جلفا با کمی هزینه قابل بهره‌برداری هستند و بهترین ظرفیت برای این کار را دارند.

مقدم گفت: پیش‌بینی من این است که بعد از کرونا شاهد استقبال بسیار زیاد مردم از تئاتر هستیم، اما طولی نمی‌کشد که رکودی به مراتب بدتر از دوران قبل گریبان تئاتر را می‌گیرد؛ بنابراین مسئولان باید به فکر حمایت‌های پساکرونایی از تئاتر باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالن های روباز اجرای تئاتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند