Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:58:54 GMT

آغاز برداشت کلزا در ایلام/ خرید ۲۵۰ تن محصول از کشاورزان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۳۷۰

آغاز برداشت کلزا در ایلام/ خرید ۲۵۰ تن محصول از کشاورزان

محمدعلی اقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برداشت محصول کلزا در مناطق جنوبی استان ایلام از جمله شهرستان دهلران آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دهلران قطب تولید کلزا در استان ایلام است، افزود: امسال پیش بینی می‌شود ۲۰ هزار تن کلزا در این شهرستان برداشت شود که ۸۰ درصد کل تولید کلزا در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی ایلام تصریح کرد: امسال ۱۳ هزار هکتار از اراضی ایلام به کشت کلزا اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود ۲۵ هزار تن محصول کلزا در شهرستان برداشت شود.

وی گفت: ایلام چهارمین استان کشور در بحث تولید کشت کلزا در کشور محسوب می‌شود و این محصول با ارزش در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از کشاورزان استان قرار گرفته است.

اقدسی عنوان کرد: برای خرید هر کیلو کلزا ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان در نظر گرفته شده که بلافاصله پس از تحویل کلزا به مراکز خرید تعاون روستایی و ثبت در سامانه به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی با اشاره به خرید ۲۵۰ تن کلزا تاکنون در مراکز خرید شهرستان دهلران، بیان کرد: پنج مرکز خرید مربوط به تعاون روستایی و بخش خصوصی آماده خریداری کلزا در شهرستان دهلران هستند.

کد خبر 5186111

منبع: مهر

کلیدواژه: کشت کلزا جهاد کشاورزی ایلام ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز