Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@10:58:25 GMT

توقف بایرن‌مونیخ و فرصت‌ طلبی لایپزیگ

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۴۰۷

توقف بایرن‌مونیخ و فرصت‌ طلبی لایپزیگ

ایران اکونومیست- لایپزیگ تیم دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگای آلمان امشب برابر وردربرمن به پیروزی رسید و به لطف تساوی بایرن مونیخ برابر یونیون برلین، فاصله امتیازی خود با صدرنشین این جدول را به پنج کاهش داد.

 بایرن مونیخ مونیخ و لایپزیگ تیم های اول و دوم جدول رده بندی بوندسلیگا که در این فصل رقابت نزدیکی با یکدیگر در صدر جدول دارند، شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم همزمان برابر یونیون برلین و وردربرمن به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «هانسی فیلیک» که درورزشگاه «آلیانس آره‌نا» میزبان یونیون برلین بودند با این تیم به تساوی یک بریک رسیدند.

در این دیدار ابتدا «جمال موسیآلا» در دقیقه ۶۸ باوارایی‌ها را پیش انداخت اما «مارکوس اینگورسن» با گلزنی در دقیقه ۸۵ هرآنچه که میزبان رشته بود را پنبه کرد و بازی را به تساوی کشاند.

بایرن مونیخ با کسب یک امتیاز این دیدار ۶۵ امتیازی شد و همچنان در صدر باقی ماند.

یونیون برلین نیز با این تساوی ارزشمند و ۴۰ امتیازی شدن به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

این درحالی بود که لایپزیگ در دیدار همزمان با نتیجه چهار بر یک وردربرمن را مغلوب کرد. لایپزیگ با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۶۰ امتیازی شد و فاصله خود با بایرن را به پنج امتیاز کاهش داد. وردربرمن نیز با قبول این شکست با ۳۰ امتیاز در رده سیزدهم این جدول باقی ماند.

در سایر دیدارهای همزمان نیز این نتایج به دست آمد:

فرانکفورت چهار - وولفسبورگ سه

هرتابرلین دو - مونشن گلادباخ دو

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یونیون برلین بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی هری کین به اونیون برلین از روی ضربه آزاد (اونیون برلین 0-2 بایرن مونیخ)

گل دیدنی هری کین به اونیون برلین از روی ضربه آزاد (اونیون برلین 0-2 بایرن مونیخ)

دیگر خبرها