Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان گفت: با توجه به کاهش رطوبت خاک و کاهش بارندگی ها، کشاورزان گلستانی در اولین فرصت مزارع گندم، جو، کلزا و چغندرقند خود را آبیاری کنند.

محمدرضا عباسی شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: کشاورزان در اولین فرصت مزارع گندم، جو، کلزا و چغندرقند خود را آبیاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گلستان افزود: با توجه به میزان بارندگی در سال زراعی گذشته و جاری مزارع نیاز به آبیاری دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برف در ارتفاعات آب شده و رودخانه‌ها آب جاری دارند کشاورزان نسبت به آبیاری مزارع خود اقدام کرده و آن دسته از کشاورزانی که آب بندان و چاه عمیق داشته شرایط آبیاری را فراهم کنند.

عباسی ادامه داد: از طرفی چون بارندگی‌هایی که اعلام می‌شود موثر نیست و خاک طی این مدت از رطوبت تخلیه شده نیاز به آبیاری جدی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گلستان به کشاورزان توصیه کرد کشت سویا و پنبه را هم در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ تن پنبه آماده توزیع بین کشاورزان است، افزود: قیمت خرید هر کیلو پنبه ۱۴ هزار تومان است.

برچسب ها: عباسی ، گلستان ، پنبه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NvR

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عباسی گلستان پنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: با اشاره به سطح زیرکشت ۱۳۳۸ هکتار این محصول استراتژیک اعلام کرد:  با توجه به پیگیری‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در مبارزه به موقع با آفت سن گندم پیش بینی می‌شودحدود۶۰۰۰ تن محصول با کیفیت تولید و برداشت شود .

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد هم گفت: برداشت گندم در سطح این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین  آغازشده و تا پایان خرداد ادامه دارد.

ابوالحسن پیرنیا با ابراز خرسندی از استقبال کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک افزود: هم اکنون ۱۱ کمباین در  شهرستان آماده برداشت گندم است و معاینات فنی لازم برای خدمت رسانی به کشاورزان انجام شده است .

وی از خرید  محصول گندم به نرخ مصوب دولتی و تضمینی با قیمت ۱۷/۵۰۰ تومان از کشاورزان خبر داد .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت