Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@18:46:59 GMT

فیلم| تظاهرات علیه نخست وزیری مجدد نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۴۷۸

‍‍‍‍‍‍

معترضان به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در مقابل اقامتگاه او و رییس رژیم صهیونیستی تجمع کردند. خبرگزاری میزان – پلیس رژیم صهیونیستی معترضان به معرفی «بنیامین نتانیاهو»، برای تشکیل کابینه از سوی «روون ریولین»، رییس رژیم صهیونیستی، را با اعمال زور از مقابل اقامتگاه او دور کرد.   به گزارش «جروزالم پست»، در پی تجمع هزاران معترض به معرفی نتانیاهو برای تشکیل کابینه، در مقابل اقامتگاه ریولین در خیابان «بالفور» در «قدس اشغالی»، درگیری میان پلیس و این افراد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   معترضان قصد داشتند بنری که روی آن کلمه «دروغگو» نوشته شده بود، نصب کنند که پلیس وارد عمل شد.   معترضان همچنین خواستار زندانی شدن نتانیاهو و تشکیل کابینه تغییر شدند. آن‌ها گفتند که ریولین برخلاف رای اکثر ساکنان اراضی اشغالی که خواهان تغییر در ساختار سیاسی و تشکیل کابینه بودند، نتانیاهو را مکلف به تشکیل کابینه کرد.  بیشتر بخوانید: سی و سومین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو برگزار شد  اعتراض‌های گسترده در اراضی اشغالی علیه فساد نتانیاهو در این تجمع اعتراضی طیف گسترده‌ای از مخالفان کابینه و شخص نتانیاهو از جمله پرچم سیاه‌ها و جنبش کیفیت کابینه حضور داشتند.   پلیس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت محلی اقدام به بیرون کردن معترضان از محوطه مقابل اقامتگاه ریولین کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همزمان با این تجمع اعتراضی، شماری از معترضان نیز برای چهل و یکمین هفته متوالی در مقابل اقامتگاه نتانیاهو تجمع کردند.   این اعتراض‌ها در پی آن انجام شد که ریولین سه شنبه گذشته، در دومین روز دادرسی پرونده فساد نتانیاهو، او را مکلف به تشکیل کابینه کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو مقابل اقامتگاه رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، «محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد