Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:14:39 GMT

فرهنگ خدمت در جامعه گسترش پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۵۱۶

فرهنگ خدمت در جامعه گسترش پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طاهری شامگاه شنبه در نشست توجیهی طرح محله همدل با اشاره به اینکه که باید فضیلت‌های فردی به فضیلت‌های اجتماعی تبدیل شوند، گفت: احیای برخی سنت‌ها در جامعه ضروری است و این مهم سبب می‌شود که فضیلت‌های فردی به فضیلت‌های اجتماعی تبدیل شوند.

وی گفت: برخی مسائل و مشکلات باید به صورت نقطه‌ای و محله‌ای مورد بررسی قرار گیرد و این مسائل حل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وقتی خود مردم درگیر حل مسائل می‌شوند سختی‌ها حل را می چشند و بسیاری از مشکلات به خوبی حل می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید سرمایه‌های اجتماعی را برای حل مسائل اجتماعی به کار گرفته شود، ادامه داد: باید انتظار خدمت را به افتخار خدمت تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: خارج کردم اهالی یک محله و منطقه از بی تفاوتی نسبت به مسائل آن محله ضروری است و مسئولیت پذیری را در یک محله فرهنگ سازی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فضیلت‌های فردی باید بسط پیدا کنند و به یک فضیلت اجتماعی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: باید انتظار خدمت به فرهنگ افتخار خدمت تبدیل شود و باید فرهنگ خدمت در جامعه گسترش پیدا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعال سازی مراکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد در مساجد از اقداماتی است که زمینه ورود مردم برای خدمات رسانی را فراهم کرده است.

کد خبر 5186112

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مهدی طاهری تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز