Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز یکشنبه ۲۲ فروروین ۱۴۰۰ استان کرمان را  همراه با تیتر و عناوین مختلف اینجا مشاهده کنید. 

مدیر مسئول روزنامه واقعه در  سرمقاله این روزنامه به فوتبال کرمان و سه نگاه متفاوت در دوران اخیر پرداخته است. 

 این روزنامه با تیتر " فرد آلوده به ویروس کرونا شبیه بمب انتحاری است "  به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از سرایت بالای  ویروس  کرونا سخن گفت و خواستار توجه جدی به رعایت نکات بهداشتی و محدودیت ها  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه کرمان امروز در گزارشی  به رشد نگران کننده سالمندی در استان  کرمان پرداخته  است.همچنین این روزنامه  با تیتر " از خنثی سازی عملیات تروریستی تا چالش های امنیتی کرونا"  به بخشی از  فعالیت های یک سال گذشته وزارت اطلاعات در استان کرمان پرداخته است. 

روزنامه کاغذ وطن نیز امروز از جاده ای سخن گفته که همچنان قربانی می گیرد. 

این روزنامه ثمره تعطیلی و یا نیمه تعطیل بودن واحد‌های تولیدی را با تیتر " ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه از دست رفت " منتشر کرده است.

انتهای پیام/ م 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های استان نیم صفحه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین

روزنامه خبر جنوب با تیتر «آبکش آهنی!»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «و این است وعده صادق» روزنامه نقدحال با تیتر «شب ترس صهیونیست‌ها!» و روزنامه گویه با تیتر «تنبیه ((متجاوز))  اجرا شد» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهارشنبه  ۲۹ فروردین ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین