Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:02:31 GMT

علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۵۹۵

علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه لالوویچ ابتدا در مورد برنامه‌ها و کارهای انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و همچین برنامه‌های آتی آن صحبت‌هایی را ارائه داد.

در ادامه نیز علیرضا دبیر گزارشی از عملکرد خود در فدراسیون کشتی در ۲۰ ماه گذشته ارائه و در مورد نمایندگان ایران به جهت کسب کرسی‌های آسیایی و جهانی رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دنبال این است که از ظرفیت تمامی قهرمانان المپیک و جهان در فدراسیون کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست که در تمامی پست‌ها حضور داشته باشم و خواسته‌ام این است که هر یک از قهرمانان بزرگ کشورمان، قسمتی از کار را بر عهده بگیرند و به همین منظور عباس جدیدی را بعنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای خودم چیزی نمی‌خواهم و تمام تلاشم این است که بتوانم در راستای اعتلای ورزش ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی بعنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای کشتی آسیا اعلام می‌کنم.

دبیر همچنین با حمایت از کاندیداتوری سوریان بعنوان عضو اتحادیه جهانی تصریح کرد: سوریان بسیار با انگیزه است و در این مدت در پست نایب رئیسی فدراسیون در کارهای اجرایی به کشتی ایران کمک کرده و قطعاً همانطور که در دوران قهرمانی فردی بسیار سخت کوش و تأثیر گذار بود، می‌تواند برای اتحادیه جهانی نیز مثمرثمر باشد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین به لالوویچ گفت: طبق قولی که به شما داده بودم بدهی‌های معوق فدراسیون را پرداخت کردم و تیم‌های ایران نیز در رقابت‌های اتحادیه جهانی حضوری پر رنگ داشته‌اند.

لالوویچ نیز در این جلسه با اشاره به قدمت و جایگاه کشتی ایران در جهان از عملکرد کشتی گیران ایرانی در میادین مختلف تمجید کرد و ایران را یکی از کشورهای تأثیرگذار در کشتی جهان دانست.

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون کشتی از رئیس اتحادیه جهانی برای حضور در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان یکی از بزرگترین کمپ‌های تمرینی ورزشی جهان در اردیبهشت ماه سال جاری دعوت کرد که رئیس اتحادیه جهانی این قول را داد که اگر در تاریخ مدنظر جلسه‌ای با IOC نداشته باشد در ایران حضور خواهد یافت.

کد خبر 5186069

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی نناد لالوویچ فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کسب سهمیه المپیک جودو مهدی طارمی شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران اتحادیه جهانی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد

به گزارش قدس آنلاین، مبارزه جنجالی چندی پیش فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و توران بایرانوف از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا که به سود بایراموف و کسب سهمیه المپیک این کشتی گیر به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرد که با شکایت فدراسیون کشتی ایتالیا به اتحادیه جهانی کشتی به دلیل ناداوری همراه شد.

پس از بررسی های انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی،‌ تیم داوری این مبارزه توسط کمیته انضباطی اتحادیه جهانی با محرومیت های سنگین روبرو شدند.

بر این اساس ابراهیم چی چی اوغلو داور سرشناس کشتی جهان از ترکیه و مدرس اتحادیه جهانی کشتی و همچنین داور اوکراینی این مبارزه تا پایان سال ۲۰۲۴ تعلیق شدند. به این ترتیب چی چی اوغلو حضور در المپیک پاریس را از دست داد و ار سوی اتحادیه جهانی نقره داغ شد.

همچنین الکسی بازولین روس به عنوان رییس تشک و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ و قاضی عراقی این مبارزه نیز تا پایان ماه سپتانبر با محرومیت روبرو شدند.

کمال بوعزیز دیگر چهره شاخص دواری جهان از تونس به همراه گوسل آمریکایی نیز که وظیفه بازبینی صحنه های داوری را بر عهده داشتند نیز تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ محروم شدند.

اتحادیه جهانی اعلام کرد بر اساس بند ۵۳ قوانین کشتی، در صورت پایان یک مبارزه و تعیین فرد برنده، امکان تغییر نتیجه وجود ندارد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین فرانک چامیزو کشتی گیر ایتالیا را در سید یک مسابقات جهانی گزینشی المپیک به عنوان مرحله آخر کسب سهمیه قرار داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!