Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از وقوع حادثه‌ای در بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز را تایید کرد و گفت: این حادثه بامداد امروز (یکشنبه)  اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است افزود: علت حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهروز کمالوندی غنی سازی اورانیوم سایت هسته ای نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت