Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی فاطمه واعظ جوادی معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و عضو هیئت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه تهران را به عنوان رئیس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده این سازمان منصوب کرد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات نیره قوی در دوران مسئولیت وی در این سمت قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش ابتدایی این حکم آمده است: با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم، سرکار عالی به سمت مسئول مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب  می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)موفق و موید باشید.

در بخش دیگری از این حکم عنوان شده است: توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید است. ضروری است سرکارعالی و مجموعه همکاران آن مرکز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های  جامعه علمی و دانشگاهی برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت کنید. 
انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1092763 برچسب‌ها بسیج اساتید مجتبی زارعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج اساتید مجتبی زارعی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده

بنا به این گزارش، دکتر انسیه خزعلی با سفیر ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار سفیر ازبکستان ضمن تبریک عید سعید فطر، پیام رئیس مجلس سنای ازبکستان در خصوص خرسندی از دیدار دوجانبه در سازمان ملل در سال گذشته را ابلاغ کرد.

 وی همچنین به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی دو کشور اشاره کرد و هر یک از این زمینه‌ها را مبنای بسیار خوبی برای توسعه روابط دو کشور معرفی کرد.

 فریدالدین نصریوف افزود: با سیاست‌گزاری هوشمندانه مسئولین دو کشور، روابط ما به خوبی رو به رشد است، و بطور خاص سفر تاریخی رئیس جمهور ما به کشور ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران آقای رئیسی و سفر ایشان به تاشکند در سال گذشته باعث تقویت روابط دو کشور شده است. این روابط در حوزه زنان و خانواده با حضور شما در تاشکند در سال گذشته در حال رشد و توسعه است و از شما برای همکاری بیشتر و حضور در رویداد زنان آسیایی دعوت به عمل آمده است. 

 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان میزبان این دیدار، نسبت به ادامه و تقویت فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده بین دو کشور اظهار امیدواری کردند. ایشان با اشاره به سیاستهای موفق جمعیتی ازبکستان و با تاکید بر قرابت فرهنگی دو کشور در موضوع خانواده از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده و همچنین برای حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی دعوت کرد.

 در ادامه، خزعلی و فریدالدین نصریوف در خصوص همکاری‌های مشترک اقتصادی از جمله ایجاد بازارهای مجازی و تبادل کالا با مدیریت و مشارکت بانوان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال زنان و تجارب موفق دو کشور تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد