Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:45:34 GMT

۳۰ دستگاه کولر گازی قاچاق در پاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۵۷۴۱

۳۰ دستگاه کولر گازی قاچاق در پاوه کشف شد

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شمشیر پاوه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت جاده های فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار کامیون متواری شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: در این بازرسی ۳۰ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق در راستای تحقق شعار سال رهبر فرزانه انقلاب را از مهمترین اولویت های کاری پلیس کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ ذکر کرد.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها کولر گازی پاوه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کولر گازی پاوه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کولر گازی پاوه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کشفیات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه، از انتقال پنج کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه به مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی _پنجشنبه نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به سقوط پنج کولبر از ارتفاعات ژالانه (بین سروآباد، پاوه و نوسود)، اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۷:۱۰، طی اعلام تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر سقوط ۵ کولبر در ارتفاعات مرزی پاوه، بلافاصله اورژانس هوایی و آمبولانس‌ها به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: از آنجا که سقوط چهار نفر از کولبرها در مسیری کوهستانی و صعب‌العبور بود، ابتدا تیم‌های هلال احمر با دسترسی به مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، آن‌ها را به اورژانس تحویل دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه تصریح کرد: سه نفر از مصدومین توسط عوامل اورژانس حاضر در منطقه به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل و دو مصدوم دیگر با توجه به وخیم بودن وضعیت توسط بالگرد به مرکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

کد خبر 740014

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان