Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، فاطمه محمد بیگی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان قزوین  ضمن تقدیر از نگاه تخصصی این دستگاه به حوزه های فرهنگی افزود: قدمت استان قزوین و فرهنگ و پیشینه منحصر به فرد و اصالت آن ظرفیت عظیمی به شمار می رود که به درستی شناخته نشده است.

محمدبیگی ابراز امیدواری کرد که ما مسوولان با کمک هم می توانیم این استان را به جایگاه اصلی آن در حوزه فرهنگی برگردانیم و گام های موثری در زمینه رشد و توسعه فرهنگ و هنر استان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بی شک تداوم این جریان تخصصی می تواند در گشایش های فرهنگی در استان کارگشا باشد و جایگاه فرهنگی استان را ارتقا دهد.

محمدبیگی در خصوص اعتبارات فرهنگی و زیرساخت های این حوزه نیز  تصریح کرد: هریک از معاونان و مسوولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ذیل مسوولیت‌های خود گزارشی از وضعیت موجود، ظرفیت ها و پروژه ها و نیروی انسانی آماده کنند تا  در مجمع نمایندگان استان مطرح و همسو با یکدیگر آنها را پیگیری کنیم.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شیوع کرونا مسائل عدیده ای را برای هنرمندان ایجاد کرد که باید برای رفع آن اقدامات جدی نمود.

وی اضافه کرد: مؤلفه های مهم فرهنگی چون عفاف و حجاب، مد و لباس، فعالیت های قرآنی، توسعه فعالیت کانون های مساجد، معرفی مفاخر ادبی و فرهنگی، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و توسعه کتاب و کتابخوانی از درجه بالای اهمیت برخوردار است و باید با جدیت دنبال و پیگیری شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در قزوین آثار مجازی زیادی در حوزه کرونا ساخته شده که بهتر است آنها را به صورت یک مجموعه جمع آوری کرد و از آنها در دوران پسا کرونا یک جشنواره هنر مجازی برگزار کرد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین خانه هنرمندان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس نماینده مجلس شورای اسلامی استان قزوین خانه هنرمندان ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین باید از ظرفیت دستگاه‌های اطلاعاتی که توان بالایی در رصد دارند برای حل آسیب‌های فرهنگی واجتماعی استفاده کرد.

دبیر شورای علی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند بهره مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی است، ادامه داد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حتماً باید دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان مشخص شود، تاکید کرد: دستگاه ه باید دلیل عدم اجرای مصوبات را اعلام کند.

این مسؤول تصریح کرد: در سطح کشور از ظرفیت سازمان بازرسی کل کشور برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استفاده شده و این ظرفیت در استان‌ها نیز می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام خسروپناه اضافه کرد: باید در شورای فرهنگ عمومی از ظرفیت رسانه‌های مجازی و فعالان آن نیز برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بهره برد.

وی در پایان یادآور شد: ظرفیت استان قزوین از نظر چهره‌های فرهنگی و هنری در کشور بسیار بالا است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

کد خبر 6085608

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری