Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- سرپرست مدیریت امور اراضی گیلان گفت: رشت و صومعه‌سرا در صدر جدول اخطار گیرندگان تغییرکاربری اراضی کشاورزی استان قرار دارند.

به گزارش قدس آنلاین،فرهاد فتاحی عنوان کرد: ۱۷ اکیپ حفاظتی برای جلوگیری از هرگونه تغییرکاربری در حال گشت‌زنی هستند و به استناد به ماده سه قانون حفظ کاربری مالکان یا متصرفانی که به صورت غیرمجاز نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی اقدام کنند، برای بار اول علاوه بر قلع بنا یک تا سه برابر ارزش زمین جریمه نقدی و در صورت تکرار علاوه بر قلع بنا به حداکثر جزای نقدی و یک تا شش ماه حبس محکوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برخی از متخلفین تصور می‌کنند که در ایام تعطیلات رسمی کشور ادارات بر تخلفشان رسیدگی نمی‌کنند، این در حالیست که با گشت‌های حفظ کاربری اراضی کشاورزی ویژه نوروز ۱۰۵ اخطار در این استان صادر و اقدامات غیر مجاز متوقف شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تغییر کاربری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید

در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان، مدیریت جهادکشاورزی، مسئول و کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی، نیروی انتظامی، ۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه سراب نیلوفر شهرستان خرم آباد که بصورت غیر قانونی اقدام به قطعه بندی، دیوار کشی کرده بودن تخریب وبه چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی از کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی خواست:قبل از هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی بهره‌مند شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی ادامه داد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و هم‌استانی‌های عزیز برای هر گونه فعالیت در اراضی کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز