Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه در بازدید از جایگاه مرزی بیله سوار گفت:میزان فروش جایگاه مرزی بیله سوار در سال ۹۹ ۴میلیون و هشتصد و هشتاد هزار لیتر فرآورده بنزین و نفتگاز ، اعم از فروش در باک و تلمبه جایگاه بوده که به طور متوسط روزانه ۱۳هزار لیتر فروش داشته است.
مدنی افزود:تردد ۲۷هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین طی سال ۹۹در جایگاه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷هزار دستگاه خودروی ایرانی و ۱۰هزار خودروی خارجی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر منطقه اردبیل «براساس اجرای سراسری معافیت پرداخت مابه‌التفاوت سوخت نفتگاز از اول تیرماه ۹۸برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور ، مقدار معافیت سوخت نفتگاز در جایگاه مرزی بیله سوار در طول سال ۹۹ برای ۱۷هزار کامیون ایرانی به میزان ۳میلیون و سیصد هزار لیتر بوده است.
سید حجت مدنی تصریح کرد: تخصیص معافیت برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور در این مرز از طریق کد رهگیری راهنامه رانندگان اعمال می شود.

۴۶

کد خبر 1503581

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل جایگاه مرزی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا

دریافت 33 MB کد خبر 6084780

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)