Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی را جزی سیاست های این نهاد برشمرد و عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۲ میلیون مسکن روستایی سامان بخشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد صبح امروز ۲۲ فروردین ماه در دیدار با استاندار کرمان بنیاد مسکن را موظف به ایجاد سرپنا برای محرومین دانست و گفت: این نهاد از بدو تاسیس تا کنون فعالیت های بسیار خوبی در سراسر کشور انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی را جزی سیاست های این نهاد برشمرد و عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۲ میلیون مسکن روستایی سامان بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: هر کجا که سوانح و بلای طبیعی داشته ایم بازسازی آن به بنیاد مسکن سپرده شده است و تا کنون ۷۰۰ هزار واحد مسکن روستایی بهسازی شده است و اگر سالانه ۲۰۰ هزار مسکن روستایی مقاوم سازی شود تا ۱۰ سال آینده همه روستاها در برابر زلزله مقاوم خواهند شد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: ساماندهی حاشیه های شهرها و بافت های فرسوده از وظایف جدید این نهاد است و با توجه به توان این نهاد این مهم می تواند به خوبی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به اینکه این نهاد در استان کرمان فعالیت های بسیار خوب و ارزشمندی در روستاها و شهرها انجام داده است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید مصوب شد که ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین در کل کشور احداث شود که حدود ۱۰ هزار واحد آن در استان کرمان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان کرمان قابل تقدیر است و ما انتظار داریم که حمایت ها و پشتیبانی های لازم از این نهاد صورت گیرد تا در آینده شاهد اجرای پروژه های خوب در استان کرمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی کرمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح افزود: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملاً تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تأمین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6085071

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا