Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال 1399 تعداد 126فقره سند اصلی و 133فقره تعویضی دفترچه ای به تک برگی املاک آموزش و پرورش استان اخذ گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا علیزاده از معرفی شش منطقه و شهرستان برتر آموزش و پرورش استان در زمینه مستند سازی املاک و اخذ سند مالکیت مدارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال گذشته تعداد 126 ملک آموزش و پرورش استان هرمزگان دارای سند اصلی شدند و تعداد 133فقره از اسناد ملکی نیز تعویضی دفترچه ای به تک برگی شده اند.

به گفته علیزاده، شش منطقه میناب، رودان، ابوموسی، جاسک، قشم و ناحیه دو بندرعباس توانستند بیشترین موارد در اخذ سند مالکیت را در سال گذشته داشته باشند و از این رو حائز رتبه برتر استان شدند.

رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تقدیر از مساعدت های مدیرکل محترم آموزش‌وپرورش استان، ثبت اسناد و املاک استان ،اداره کل بنیاد مسکن و تلاشهای بی وقفه کارشناسان محترم حقوقی مناطق در شرایط خطیر کرونایی، اظهار داشت: سند دار کردن و حفظ املاک آموزش و پرورش در راستای امنیت خاطر دانش آموزان و معلمان و تأمین نیازهای این دستگاه تأثیر گذار و کوتاهی دست سودجویان از املاک بیت المال از اولویت های اداره حقوقی آموزش و پرورش می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان سند مالکیت املاک آموزش و پرورش آموزش و پرورش پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت

علی محمدبیگی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه براساس آمار‌های موجود ۳۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند، گفت : تاکنون حدود ۲۱ هزار نوآموز در استان سنجش سلامت شده‌اند و حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر هم در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از تعداد کل نوآموزان فعلا در سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند، گفت: بیشترین عدد باقی‌مانده با ۶ هزار نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه‌دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: ۱۰ روز باقی‌مانده تا مورخه ۳۰ اردیبهشت‌ماه به جامانده‌های احتمالی و ارجاعات تخصصی در رابطه با بحث بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و یا مشکلات هوش اختصاص داده شده است.

وی از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی اقدام نکرده‌اند، خواست هرچه سریع‌تر پس از نوبت‌گیری در سامانه https://my.medu.ir/ برای انجام کار سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند، چون پایان اردیبهشت‌ماه زمان شروع ثبت‌نام و ثیت سفارش کتب است.

محمدبیگی با بیان اینکه امسال ۲۰ پایگاه سنجش سلامت در استان عهده‌دار کار سنجش نوآموزان کلاس‌اولی شدند، تصریح کرد: ۴ مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه مشغول فعالیت است.

وی هزینه ثبت‌نام نوآموزان برای سنجش سلامت را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از نظر سلامت بینایی، شنوایی، هوش و... مورد ارزیابی قرار گرفته و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد، نوآموزان برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند که در موارد خیلی زیادی مداخله به هنگام توانسته نقش مهمی در ایجاد آمادگی در نوآموزان برای ورود به مدارس عادی داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است