Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@12:36:13 GMT

رایزنی دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۲۹۰

رئیس فدراسیون کشتی، جلسه‌ی دو ساعته‌ای را با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در مورد مسائل مختلف کشتی برگزار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این جلسه لالوویچ ابتدا در مورد برنامه‌ها و کار‌های انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و همچین برنامه‌های آتی آن صحبت‌هایی را ارائه داد.

در ادامه نیز علیرضا دبیر گزارشی از عملکرد خود در فدراسیون کشتی در ۲۰ ماه گذشته ارائه و در مورد نمایندگان ایران برای کسب کرسی‌های آسیایی و جهانی رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فدراسیون کشتی پیگیر این است که از ظرفیت تمامی قهرمانان المپیک و جهان در فدراسیون کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست که در تمامی پست‌ها حضور داشته باشم و خواسته ام این است که هر یک از قهرمانان بزرگ کشورمان، قسمتی از کار را بر عهده بگیرند و به همین منظور عباس جدیدی را به عنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: برای خودم چیزی نمی‌خواهم و تمام تلاشم این است که بتوانم در راستای اعتلای ورزش ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی به عنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای کشتی آسیا اعلام می‌کنم.

دبیر همچنین با حمایت از کاندیداتوری سوریان به عنوان عضو اتحادیه جهانی افزود: سوریان بسیار با انگیزه است و در این مدت در پست نایب رئیسی فدراسیون در کار‌های اجرایی به کشتی ایران کمک کرده و قطعا همانطور که در دوران قهرمانی فردی بسیار سخت کوش و تأثیر گذار بود، می‌تواند برای اتحادیه جهانی نیز مثمرثمر باشد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین به لالوویچ گفت: طبق قولی که به شما داده بودم بدهی‌های معوق فدراسیون را پرداخت کردم و تیم‌های ایران نیز در رقابت‌های اتحادیه جهانی حضوری پر رنگ داشته اند.

لالوویچ نیز در این جلسه با اشاره به قدمت و جایگاه کشتی ایران در جهان از عملکرد کشتی گیران ایرانی در میادین مختلف تمجید کرد و ایران را یکی از کشور‌های تأثیرگذار در کشتی جهان دانست.

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون کشتی از رئیس اتحادیه جهانی برای حضور در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده به عنوان یکی از بزرگترین کمپ‌های تمرینی ورزشی جهان در اردیبهشت دعوت کرد که رئیس اتحادیه جهانی این قول را داد که اگر در تاریخ مدنظر جلسه‌ای با IOC نداشته باشد در ایران حضور خواهد یافت. برچسب ها: کشتی ، علیرضا دبیر ، اتحادیه جهانی کشتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی علیرضا دبیر اتحادیه جهانی کشتی رئیس اتحادیه جهانی رئیس فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز