Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ساعت۶ امروز زمین‌ لرزه‌ای با قدرت ۳.۶ ریشتر در آرمرده بانه، ساعت ۶:۱۶ زلزله‌ای دیگر به بزرگی ۳.۸ ریشتر در حوالی بانه و ساعت ۶:۵۲ هم زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۳.۷ ریشتر در بوئین سفلی در بانه رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله با فرمانداری این شهرستان تماس حاصل شد و در ارزیابی‌های صورت گرفته هیچگونه خسارتی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد بحران در بانه صبح امروز برگزار شده است، گفت: هنوز گزارشی از ‌اینکه در روستاها ترک خوردگی منزل داشته باشیم هم ارسال نشده است، اما در کل وضعیت کاملا عادی و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه طی هفته گذشته نیز زلزله‌ای در مریوان داشتیم، تمام نیروهای امدادی شامل هلال احمر، اورژانس و دهیاری‌ها در آماده باش هستند.

فلاحی بر حفظ آرامش توسط مردم بانه تاکید کرد و گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند و اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی پیگیری نمایند و به شایعات که در فضای مجازی پخش می‌شود توجه نکنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله مدیریت بحران کردستان بانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان محمد فلاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز سه شنبه در بازدید و تبریک عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در محل پایگاه‌های رزمی و عملیاتی زیر مجموعه سپاه این شهرستان انجام شد، گفت: نیروهای سخت کوش و پرتلاش و خدمتگزار سپاه در تمام رده‌ها آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و رهبری بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از مرزهای میهن و تأمین امنیت مقتدرانه در صحنه حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان خاش و از جمله بسیجیان دلاور و پاسداران وطن آماده خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت مداری، اخلاص، تدین، مردمیاری و حضور همیشگی و حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی از ویژگی‌های شاخص بسیجیان و پاسداران وطن در این شهرستان به شمار می‌رود.

مالدار اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران وطن در شهرستان خاش در مقوله‌های محرومیت زدایی و سازندگی نیز نقش چشمگیری بر عهده دارند که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این دیدار و بازدید، گفت: نیروهای مسلح و دلاورمردان بسیجی و عزیزان ما در سپاه شهرستان همواره کانون و محور وحدت، اخوت، برادری، الفت، صمیمیت و تکریم انسانی بوده و از نگاه اخلاقی نیز الگو هستند.

کد خبر 6062685

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • خوزستان لرزید
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • تصاویر| سرریز شدن سدهای استان کردستان