Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@10:25:36 GMT

عملکرد خوب علیپور و عابدزاده مقابل فارنسه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۶۵۶۶

عملکرد خوب علیپور و عابدزاده مقابل فارنسه

علی علیپور با گلزنی مقابل فارنسه، هم به اولین گل خود در لیگ رسید و هم توانست نمره بالایی از سوی رسانه پرتغالی کسب کند

شب گذشته در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ پرتغال، ماریتیمو به مصاف فارنسه رفت و توانست با گلزنی علی علیپور به برتری یک بر صفر دست یابد.

به گزارش طرفداری، علیپور پس از مدت ها توانست اولین گل خود را در لیگ پرتغال به ثبت رساند و نمره ای خوب از سوی رسانه پرتغالی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر امیر عابدزاده نیز در دروازه ماریتیمو درخشان ظاهر شد و توانست عنوان برترین بازیکن میدان از سوی لیگ پرتغال را کسب کند.

اگرچه طبق بررسی لیگ پرتغال، عابدزاده بهترین بازیکن زمین شد ولی سایت آماری گل پوینت، علی علیپور را با نمره 6.5 بهترین بازیکن ماریتیمو دانست.

گل پوینت برای عابدزاده نیز نمره بالای 6.1 را تخمین زد تا بازیکنان ایرانی شب خوبی را در لیگ پرتغال کسب کنند.

ماریتیمو با این برد 24 امتیازی شد و توانست از قعر جدول 2 پله فاصله گیرد و برای عدم سقوط بجنگد. در لیگ پرتغال، در انتهای جدول فامیلیکائو با 26 امتیاز چهاردهم، بوایشتا با 25 امتیاز پانزدهم و ماریتیمو با 24 امتیاز شانزدهم است. ماریتیمو باید بتواند از سوی رده شانزدهم فاصله گیرد تا به لیگ دسته پایین تر سقوط نکند. تیم‌های فارنسه با 22 امتیاز و ناسیونال با 21 امتیاز در رده های هفدهم و هجدهم جای گرفته اند.

 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید تیم او نکات مثبت زیادی را مقابل شفیلدیونایتد به نمایش گذاشته است.

طرفداری | منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان تن هاخ بودند که موفق به پیروزی 4-2 در این مسابقه شدند. اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران در مورد برد شاگردانش صحبت کرد.

منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد؛ شلیک دیدنی کاپیتان، نجات‌بخش تن هاخ از یک فاجعه دیگر بازی مقابل شفیلدیونایتد

نکات مثبت زیادی امروز داشتیم. بعد از دو بار عقب افتادن، قدرت بازگشت بالایی از خودمان نشان دادیم. اما نکات منفی هم بود. خیلی ساده گل خوردیم که غیرقابل قبول است. باید از این موضوع درس بگیریم. اما از پیروزی خوشحالم.

وحشت؟ به هیچ وجه. ما در طول بازی آرامش خودمان را حفظ کردیم و به خلق موقعیت‌های گلزنی ادامه دادیم.

برونو فرناندز

او ثبات زیادی دارد و در حال حاضر هم در فرم بسیار ایده‌آلی قرار دارد.

پیشرفت در گلزنی

تعداد گل‌هایی که در حال حاضر به ثمر می‌رسانیم، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی است. اگر بتوانیم خط دفاعی‌مان را تقویت کنیم، مطمئناً ثبات بیشتری در عملکرد تیم شاهد خواهیم بود.

بازگشت مصدومان

فکر می‌کنم میسون مانت به بازی بعدی تیم می‌رسد.

بازی جذابی برای تماشاگران بود

این بازی برای تماشاگران بسیار جذاب بود: 4 گل و موقعیت‌های گلزنی فراوان. فکر می‌کنم تیم ما عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. می‌خواهیم فوتبال پویا و هجومی بازی کنیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم ببینیم. از زمستان امسال، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشته‌ایم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس