Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیدار رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا با برتری 2-1 رئال مادرید به پایان رسید. لیونل مسی در این بازی هم موفق به گلزنی نشد.
به گزارش آریا، از آخرین گل مسی در ال کلاسیکو 3 سال می گذرد. لیونل مسی از ماه می 2018 طی 7 بازی اخیر خود در ال کلاسیکو موفق به گلزنی نشده است:
7 بازی
567 دقیقه حضور در زمین
0 گل
0 پاس گل
21 شوت بدون گلزنی
آخرین گل مسی در ال کلاسیکو به تساوی 2-2 رئال مادرید و بارسلونا در فصل 2017/18 مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دیدار، دقیقا آخرین بازی کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو بود.
در تابستان گذشته بود که لیونل مسی رسما خواستار جدایی از بارسلونا شد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم نیز انجام داد اما نهایتاً باشگاه کاتالانی به کمک لالیگا از رقم خوردن این اتفاق جلوگیری کرد تا فوق‌ستاره آرژانتینی حداقل یک فصل دیگر در بلوگرانا ماندگار شود. در ابتدای فصل صحبت‌هایی در رابطه با بی انگیزگی مسی مطرح می شد اما فوق ستاره آرژانتینی بدون توجه به شایعات دوباره به فرم فوق‌العاده خود بازگشت و مطابق انتظار به مهره اصلی تیم رونالد کومان تبدیل شد؛ تا جایی که او حالا بهترین گلزن رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شود.
با این حال به نظر می‌رسد که مسی در ال‌کلاسیکو ها طلسم شده است. برنده شش باره توپ طلا از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید نتوانسته در ال کلاسیکو با گلزنی کند. به عبارت دیگر می توان گفت که مسی در باز کردن دروازه تیبو کورتوا ناکام بوده و گلر بلژیکی از زمان انتقال به رئال هیچگاه اجازه نداده که فوق ستاره بارسا به او گل بزند.
با توجه به فرم فوق العاده لیونل مسی در هفته‌های اخیر بارسایی‌ها امیدوار بودند که این طلسم بالاخره در ال‌کلاسیکوی این هفته برای او شکسته شود و بعد از مدتها پای این بازیکن به گلزنی مقابل رئال مادرید باز شود. با این حال مسی امشب نیز نتوانست به این مهم دست پیدا کند؛ در واقع آمار و ارقام حاکی از آن است که فوق ستاره آرژانتینی در هفت بازی آخر یا بهتر بگوییم 612 دقیقه اخیر مقابل لوس بلانکوس گلزنی نکرده است.
بسیاری معتقد هستند که این آخرین فصل حضور لیونل مسی در بارسلونا خواهد بود که در این صورت باید گفت که او دیگر فرصت گلزنی در ال کلاسیکو ها را نخواهد داشت اما اگر مسی در بارسلونا باقی بماند قطعاً در تقابل های بعدی با رئال مادرید از انگیزه‌های زیادی برای درخشش برخوردار خواهد بود.
یکی از اتفاقات جالب مسابقه شب گذشته، شکار تصویر لرزیدن مسی از شدت سرما و باد و بوران بود؛ به حدی که او تصمیم گرفت از زمین خارج شود و لباس‌های خود را تعویض کند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی ال کلاسیکو مسی در ال کلاسیکو رئال مادرید لیونل مسی فوق ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو