Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اعلام اینکه در راستای کمک به بخش خصوصی در استان و اهمیت موضوع اشتغال در حوزه‌ مهندسیِ مخابرات، طی چند سال گذشته بکار گیری و استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های مخابراتی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه این اعتماد، توسعه و ارتقا به موقع زیرساخت‌های مخابرات در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش شبانه‌روزی و تعامل پیمانکاران با مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: در کنار زحمات پیمانکاران در راستای اجرای دقیق پروژه‌های محوله، سعی ما بر اختصاص و پرداخت به موقع اعتبارات و هزینه‌های لازم برای انجام و پیشرفت برنامه‌های تعریف شده بوده و هست.

حکمت با بیان اینکه اجرای دقیق پروژه‌ها نیازمند یک تعامل دوسویه بین مخابرات منطقه و پیمانکاران بومی است، خاطر نشان کرد: با بهره‌گیری از شناسایی پتانسیل‌ها و توانمندی پیمانکاران و برگزاری مناقصات به موقع و اجرای تعهدات طرفین می‌توان در برنامه‌ریزی دقیق پروژه‌ها برابر زمان بندی موفق عمل کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن اعلام اینکه پروژه‌ها و برنامه‌های منطقه در قالب چند گروه مشخص، تعریف و تدوین شده اند، افزود: هر کدام از پروژه‌های مخابراتی بر حسب تخصص و پشتیبانیِ مالی و ضوابط برگزاری مناقصه، به پیمانکار معیین واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد قابل توجهی از پیمانکاران بومی استان با مخابرات منطقه همکاری دارند تصریح کرد: این امر علاوه بر اهمیت توسعه اقتصادی و معیشت آنان، به لحاظ اشتغالزایی غیر مستقیم نیز مورد توجه مخابرات منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان با بیان این مطلب که ارائه به موقع خدمات و سرویس‌های مخابراتی به مشتریان موجب رشد و پیشرفت همه جانبه سطح آگاهی مردم، رونق کسب و کارهای آنلاین و بهره‌مندی بیش از پیش مشتریان به خدمات با کیفیت تر می‌شود، بر حفظ و ارتقاء تعامل تنگاتنگ بین مخابرات و پیمانکاران تاکید داشت و خواستار تداوم این مهم شد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات کردستان پیمانکاران بومی مخابرات منطقه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع و مشکلات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی بررسی می شود

تین نیوز

جلسه هماهنگی و بررسی موانع و مشکلات اجرای پروژه راه آهن استان به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و پیمانکاران تمامی قطعات این پروژه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مودی هدف از برگزاری این جلسه را سرعت بخشیدن به پروژه و رفع مشکلات پیمانکاران و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی و پیمانکاران عنوان کرد و افزود: پروژه عظیم راه آهن خراسان جنوبی یکی از مهم ترین پروژه های زیر ساختی استان است و با توجه به اینکه در حال حاضر منابع مالی پروژه تأمین است پیمانکاران باید تمام تلاش خود را در راستای اجرای سریع تر پروژه به عمل آورند.

وی افزود: راه آهن زاهدان - زابل - بیرجند - مشهد از زاهدان شروع و از استان خراسان جنوبی عبور می کند و به یونسی در استان خراسان رضوی ختم می شود و ۹۱۷ کیلومتر طول دارد و در قالب ۲۳ قطعه اجرایی که از این ۹۱۷ کیلومتر ۴۳۲ کیلومتر شامل ۱۳ قطعه اجرایی در استان خراسان جنوبی قرار دارد.

مودی خاطرنشان کرد: قطعات اجرایی در استان خراسان جنوبی که با حضور ریاست محترم جمهوری در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی و استارت خورد از حوزه استحفاظی شهرستان نهبندان با شروع قطعه ۱۰ از کیلومتر ۳۶۵ شروع می شود و تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان قائنات کیلومتر ۷۹۱ ابتدای قطعه ۲۲ پایان می یابد.

وی ادامه داد: در طول این پروژه در استان خراسان جنوبی ۴ ایستگاه در شهرهای نهبندان - سربیشه - بیرجند و قاین قرار دارند که ۳ ایستگاه درجه ۲ و ایستگاه شهر بیرجند تشکیلاتی خواهد بود.

شایان ذکر است از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه نحوه تأمین آب مورد نیاز اجرای پروژه، رفع مشکل تأمین اجتماعی، نحوه تأمین مصالح، سوخت و ابلاغ قرار داد نقشه ها بود که مقرر شد پیمانکاران پیشنهادها و مصالح مورد نیاز خود را ارائه دهند تا اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری تأمین مصالح و آب مورد نیاز اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • طرح فیبر نوری برای افزایش سرعت و ظرفیت در استان خوزستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی بررسی می شود
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان