Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:57:21 GMT

دیدار رییس فدراسیون کشتی با رییس اتحادیه جهانی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۲۶۶

دیدار رییس فدراسیون کشتی با رییس اتحادیه جهانی

رییس فدراسیون کشتی، دیشب جلسه دو ساعته‌ای را با رییس اتحادیه جهانی کشتی در مورد مسائل مختلف کشتی برگزار کرد.

در این جلسه لالوویچ ابتدا در مورد برنامه‌ها و کار‌های انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و همچین برنامه‌های آتی آن صحبت‌هایی را ارائه داد.

در ادامه نیز علیرضا دبیر گزارشی از عملکرد خود در فدراسیون کشتی در ۲۰ ماه گذشته ارائه و در مورد نمایندگان ایران به جهت کسب کرسی‌های آسیایی و جهانی رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دنبال این است که از ظرفیت تمامی قهرمانان المپیک و جهان در فدراسیون کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست که در تمامی پست‌ها حضور داشته باشم و خواسته ام این است که هر یک از قهرمانان بزرگ کشورمان، قسمتی از کار را بر عهده بگیرند و به همین منظور عباس جدیدی را بعنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: برای خودم چیزی نمی‌خواهم و تمام تلاشم این است که بتوانم در راستای اعتلای ورزش ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی بعنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای کشتی آسیا اعلام می‌کنم.

دبیر همچنین با حمایت از کاندیداتوری سوریان بعنوان عضو اتحادیه جهانی تصریح کرد: سوریان بسیار با انگیزه است و در این مدت در پست نایب رئیسی فدراسیون در کار‌های اجرایی به کشتی ایران کمک کرده و قطعا همانطور که در دوران قهرمانی فردی بسیار سخت کوش و تأثیر گذار بود، می‌تواند برای اتحادیه جهانی نیز مثمرثمر باشد.

رییس فدراسیون کشتی همچنین به لالوویچ گفت: طبق قولی که به شما داده بودم بدهی‌های معوق فدراسیون را پرداخت کردم و تیم‌های ایران نیز در رقابت‌های اتحادیه جهانی حضوری پر رنگ داشته اند.

لالوویچ نیز در این جلسه با اشاره به قدمت و جایگاه کشتی ایران در جهان از عملکرد کشتی گیران ایرانی در میادین مختلف تمجید کرد و ایران را یکی از کشور‌های تأثیرگذار در کشتی جهان دانست.
در پایان این جلسه رییس فدراسیون کشتی از رئیس اتحادیه جهانی برای حضور در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان یکی از بزرگترین کمپ‌های تمرینی ورزشی جهان در اردیبهشت ماه سال جاری دعوت کرد که رئیس اتحادیه جهانی این قول را داد که اگر در تاریخ مدنظر جلسه‌ای با IOC نداشته باشد در ایران حضور خواهد یافت./ روابط عمومی فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رییس فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک