Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@17:39:27 GMT

تمام خدمات دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۲۷۰

تمام خدمات دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در تمامی مراکز استان‌ها و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و همکاران دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز در قالب دورکاری و به صورت کاملاً الکترونیکی خدمات آموزشی و اداری لازم را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه همکاران و دانشجویان در نظر داشته باشند که برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و ستادهای استانی نیست. تمامی اطلاعیه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور همراه با ویدئوکست های آموزشی (راهنمای استفاده از خدمات تصویری) در سامانه lmsmap.pnu.ac.ir دانشگاه بارگذاری شده است.

۲۵ نوع خدمات مجازی مختلف در این سامانه برای استفاده دانشجویان ارائه شده و دانشجویان با ورود به این بخش از سامانه می‌توانند بدون هرگونه مراجعه حضوری، تمام فعالیت‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود را اعم از؛ برنامه‌ها و کلاس‌های آموزش مجازی، دسترسی به منابع درسی و کتابخانه ای، اپلیکیشن پیام من و …به تفکیک و وضوح کسب کنند.

دانشجویان صرفاً با کلیک بر روی استان خود بر روی نقشه می‌توانند به شکل متمرکز به سامانه آموزش الکترونیکی و پرتال استانی خود دسترسی یافته و اطلاعات لازم را کسب کنند.

ثبت درخواست‌های دانشجویی در سامانه گلستان

کلیه خدمات مورد نیاز دانشجویان در زمینه مسائل آموزشی در سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir لحاظ شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سیستم درخواست‌های خود را برای دریافت خدمات لازم ثبت کنند.

سامانه پیشخوان ارائه دهنده خدمات لازم به کلیه متقاضیان

سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور سالم‌ترین و سریع‌ترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور است. همکاران، دانشجویان و ارباب رجوع می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک، آن را پیگیری کنند.

در راستای سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری، کارمندان(عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir/ارسال نموده و از همان طریق می‌توانند نتایج آن را دریافت نمایند.

وی در پایان در خصوص نحوه حضور کارکنان سازمان مرکزی و ستادهای استانی گفت: طبق سیاست‌های ابلاغی ستاد کرونا، حضور کارکنان در سازمان مرکزی و ستادهای استانی با حداقل حضور یک سوم خواهد بود و بقیه همکاران در ستادهای استانی و مراکز و واحدها تابع ابلاغیه‌های ستاد کرونا بوده و کلیه خدمات مورد نیاز دانشجویان و همکاران را در فرایند دورکاری پیگیری کرده و انجام می‌دهند.

کد خبر 5186204 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ویروس کرونا دانشگاه های ایران ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی آموزش پزشکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه شهید بهشتی سازمان سنجش جذب هیات علمی وام دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دورکاری کارمندان دانشگاه پیام نور ستادهای استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی

آلودگی هوا زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمام سال چهره آسمان را کدر می‌کند، بنابراین آمار و میزان آلایندگی‌ها برای شهروندان مهم است تا بدانند هر روز شاخص کیفی شهرها در چه سطحی قرار دارند، لازم است بدانیم امروز هوای دو شهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و عموم بوده و هوای ۲۱ شهر سالم و پاک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اگر نگاهی به روز گذشته و امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ بیندازیم، می‌توانیم میزان و شدت آلودگی هوا که بر آسمان شهرهای مختلف گسترده شده است را به‌خوبی حس کنیم، از این‌رو خبرگزاری ایمنا به مقایسه شاخص کیفی هوا در شهرهای مختلف پرداخته است، بنابراین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست، امروز شاخص کیفی هوای هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار ندارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در هیچ یک از کلان‌شهرها در وضعیت هوای بسیار خطرناک (قهوه‌ای) قرار ندارد، در حالی که روز گذشته، شاخص کیفی هوای شهر زاهدان بر مدار خطرناک قرار داشت.

در همین راستا، شرایط امروز کیفی هوای در کلان‌شهر قزوین با شاخص ۱۵۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد، به طوری که روز گذشته هیچکدام از شهرها در موقعیت آلوده (قرمز) ثبت نشدند.

قابل توجه است که سنجش کیفیت هوا امروز در کلان‌شهر شهرکرد با شاخص ۱۱۵، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد، به طوری که روز گذشته شهر اصفهان بر مدار ناسالم (نارنجی) ثبت شد.

به این ترتیب، امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در کلان‌شهرهای تبریز با شاخص ۵۱، اصفهان با شاخص ۷۶، کرج با شاخص ۸۵، تهران با شاخص ۸۰، مشهد با شاخص ۹۸، بجنورد با شاخص ۱۰۰، اهواز با شاخص ۶۳، زنجان با شاخص ۸۵، سمنان با شاخص ۶۲، قم با شاخص ۶۲، کرمانشاه با شاخص ۷۶، اراک با شاخص ۵۸ و همدان با شاخص ۷۱، وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته بیست‌وهفتم فروردین، شهرهای کرج، تهران، شهرکرد، اهواز، زنجان، قم، اراک و همدان، وضعیت هوای سالم (زرد) بودند.

بر این اساس شاخص کیفیت هوا امروز در شهرهای ارومیه با شاخص ۱۸، بوشهر با شاخص ۴۸، بیرجند با شاخص ۴۰، زاهدان با شاخص ۳۰، سنندج با شاخص ۲۸، کرمان با شاخص ۴۲، رشت با شاخص ۲۹ و یزد با شاخص ۴۶، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد، اما روز گذشته کلان‌شهرهای تبریز، ارومیه، بوشهر، بیرجند، مشهد، سمنان، سنندج، کرمان، کرمانشاه، یاسوج، رشت و یزد، در وضعیت پاک (سبز) ثبت شدند.

لازم است بدانیم، امروز شرایط کیفی هوای کلان‌شهرهای اردبیل، ایلام، شیراز، یاسوج، گرگان، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس ثبت نشده است، در حالی که روز گذشته شهرهای اردبیل، ایلام، بجنورد، شیراز، قزوین، گرگان، خرم‌آباد، ساری و بندرعباس بدون داده ثبت شد.

در نهایت بر اساس داده‌های موجود سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست و مقایسه شاخص کیفی هوا، امروز هیچ‌کدام از شهرها در وضعیت بسیار خطرناک (قهوه‌ای) و بسیار ناسالم (بنفش) ثبت نشدند، اما یک شهر ناسالم (قرمز)، یک شهر ناسالم (نارنجی)، تعداد ۱۳ شهر سالم (زرد)، هشت شهر پاک (سبز) و هشت شهر بدون داده ثبت شده‌اند، به‌طوری که روز گذشته یک شهر بسیار خطرناک (قهوه‌ای)، یک شهر ناسالم (نارنجی)، هشت شهر سالم (زرد)، تعداد ۱۲ شهر پاک (سبز) و شمار ۹ شهر بدون داده درج شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745035

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی