Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@09:47:47 GMT

محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت هند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۵۶۶

محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت هند

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در پایتخت هند، مقامات این شهر قوانین و محدودیت‌های جدیدی را برای شهروندان در نظر گرفتند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات دهلی اخیراً اعلام کردند که با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، برگزاری هر گونه تجمعات اجتماعی، سیاسی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و مذهبی در این شهر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینماها و تئاترهای شهر دهلی می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و پذیرای مردم باشند.

علاوه بر این استخرهای شنای دهلی نیز بسته خواهد بود، فقط افرادی که به منظور شرکت کردند در مسابقات ملی و جهانی در حال آموزش دیدن هستند، می‌توانند در استخرهای شنا حضور پیدا کنند. مترو و اتوبوس‌های دهلی نیز می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند. با توجه به محدودیت‌های جدید وضع شده، برگزاری مجالس مربوط به ازدواج تنها با حضور ۵۰ نفر مجاز است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز پذیرای افراد باشند.

همچنین دانشگاه‌ها، کالج‌ها و مؤسسات شهر دهلی نیز به دلیل افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، تعطیل شده است. دانش‌آموزان پایه ۹ تا ۱۲ نیز باید فقط برای راهنمایی تحصیلی، رفع اشکال، امتحانات میان ترم و پایان ترم و ارائه پروژه به مدرسه مراجعه کنند. با توجه به محدودیت‌های جدید اعلام شده، افرادی که قصد دارند از ایالت مهاراشترا به شهر دهلی سفر کنند، باید جواب آزمایش منفی کرونا را که ۷۲ ساعت پیش از ورود به دهلی انجام داده‌اند، ارائه دهند؛ در غیر این صورت افراد باید به مدت ۱۴ روز به صورت اجباری قرنطینه شوند. ‌

کد خبر 486064

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ هند دهلی محدودیت های کرونایی اعمال محدودیت ها محدودیت های جدید کرونایی محدودیت کرونایی کرونا در جهان آخرین اخبار ویروس کرونا آخرین اخبار کرونا کرونا ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور در پی انجام چند عملیات عمرانی در محور کرج چالوس، در چند نقطه از این محور محدودیت تردد اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه است؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج چالوس (محدوده های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبروهای باکسی، اجرای عملیات گالری پیش ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم/ برخی تصور می‌کنند با یک اقدام اجرایی می‌توانند مسئله حجاب را حل کنند
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • خطرات تشک نامناسب | مشکلی که هر شب خوابتان را جهنم می‌کند
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • هشدار عضو شورای شهر : سرانه سلامت پایتخت مطلوب نیست | باید برای مهاجرت پزشکان و پرستاران فکری شود