Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج با بیان اینکه احداث بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت : این پروژه یکی از کلیدی ترین وتاثیر گذارترین طرح های عمران شهری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حشمت اله صیدی  بهمراه معاون فنی و امور زیر بنایی و رییس سازمان عمران وباز آفرینی فضاهای شهری شهرداری از روند اجرای احداث بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بازدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج عنوان کرد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سنجر خان به منظور حل مشکل ترافیک و توزیع بار ترافیکی به بخش های شرقی، جنوبی و جنوب شرقی در سال  97 به بهره برداری رسید.

 حشمت اله صیدی بیان کرد: عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی واحداث تقاطع غیر همسطح توحید هم یکی دیگر از طرح های عمرانی نیمه تمام بود که در سال 99 زیر بار ترافیک رفت .

 وی گفت : سال گذشته و در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و همچنین توزیع بار ترافیکی به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، بهشت محمدی و محور سنندج - همدان  عملیات احداث بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان در دستور کار قرار گرفت .

 مهندس صیدی عنوان کرد : : اتصال بلوار کردستان به  بلوار ساحلی و  تقاطع غیرهمسطح سنجرخان  موجب می شود رینگ جنوبی شهر سنندج را کامل نموده و ارتباط بین شهرک های بهاران، زاگرس، ساحلی و شهرک های اطراف را به سمت تقاطع سنجرخان و بلوار دکتر حسینی برقرار و تسهیل خواهد نمود.

وی با بیان اینکه احداث بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت : این  پروژه یکی از کلیدی ترین وتاثیر گذارترین طرح عمران شهری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک است.

 وی در خصوص مشخصات این بلوار گفت : طول این بلوار ۱۸۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر بوده که شامل دو لاین سواره رو با عرض  10 و نیم متر، رفیوژ با عرض ۴ متر و یک میدان به شکل بیضی به مساحت ۹ هزار و ۱۰۰ مترمربع است.

وی افزود : در راستای احداث این بلوار تاکنون عملیاتی نظیر ۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶ هزار مترمکعب نخاله برداری، ۲۳ هزار مترمکعب اجرای راکفیل و ۲ هزار مترمکعب پی کنی ابنیه فنی  اجرا شده است .

 شهردار سنندج اعلام کرد : معارض یکی از مشکلات اصلی این پروژه است که امیدواریم با همکاری و تعامل لازم بتوانیم با  مالکان در مسیر طرح به توافق لازم برسیم و نسبت به تکمیل این طرح تاثیر گذار اقدام نماییم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان هزار مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جریان بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و میزان توسعه عملیات اجرایی و نحوه همکاری دستگاه های ناظر و مجری این طرح( آب منطقه ای و شهرداری) طرح دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصدی این پروژه  ان‌شاءالله فاز اول اجرای این پروژه تا پایان فصل پاییز امسال اتمام و به بهره برداری برسد. 

 

.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد اجرای این پروژه بتواند از آثار مخرب ناشی از طغیان مسیل در مواقع بروز بارندگی های شدید و متعاقبا پیشگیری از ورود سیلاب و ایراد خسارات به منازل مسکونی و تخریب سازه جلوگیری کند.

سیلاب در منطقه جوادیه بجنورد به دلیل اختلاف سطح کال این منطقه با مکان مسکونی همیشه موجب بروز مشکلاتی در زندگی مردم در فصل بهار می‌شود.

سال گذشته سه بار وقوع سیلاب در این منطقه موجب ایجاد خسارات زیادی برای زندگی شهروندان و تخریب بخشی از اموال و اسباب زندگی آنان شد و همین موضوع باعث شده که دستگاه‌متولی برای حل اساسی این مشکل گام بردارند.

در اجرای طرح دیوار ساحلی کال این منطقه٬ شهرداری بجنورد در کنار شرکت آب منطقه‌ای استان در حال فعالیت هستند که بنا بر اظهارات رییس کل دادگستری خراسان شمالی سرعت پیشرفت کار از سوی شرکت آب منطقه‌ای مناسب و قابل قبول است.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان