Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:25:53 GMT

پیام مسی به رونالدو: بی تو به سر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۷۹۱۳

پیام مسی به رونالدو: بی تو به سر نمی‌شود

پس از ال‌کلاسیکوی شب گذشته آمار نگران‌کننده ای از عملکرد لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، در ال‌کلاسیکوهای اخیر توجهات را به خود جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید موفق شد برای سومین بار متوالی بارسلونا را مغلوب کند. در دیداری بسیار هیجان انگیز در شب بارانی مادرید، رئالی ها در نیمه اول با دو گل کریم بنزما و تونی کروس پیش افتادند و در نیمه دوم تک گل اسکار مینگسا افاقه نکرد و در نهایت میزبان پیروز بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر چند بارسایی ها معتقد بودند که داور دو پنالتی را برایشان نگرفته است. به این ترتیب در نبرد قهرمانی و در شبی که بارسا بهترین شانس برای صعود به صدر جدول را داشت، لوس بلانکوس صدرنشینی را از آن خود کرد و بلوگرانا پس از اتلتیکو مادرید همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

 

 

لوس‌بلانکوس کار را تمام کرد

شب گذشته در سراسر جهان چشم ها به استادیوم کوچک آلفردو دی استفانو در مادرید خیره بود چرا که دو رقیب دیرینه اسپانیایی بار دیگر در این ورزشگاه پنجه در پنجه یکدیگر انداخته بودند.

رئال مادرید در مسابقه ای سرنوشت ساز که شاید تکلیف قهرمانی این فصل لالیگا را مشخص کرده باشد، میزبان بارسلونا در پایتخت اسپانیا بود. قبل آغاز بازی دو تیم در صدر جدول تنها دو امتیاز با هم اختلاف داشتند و اتلتیکو مادرید نیز تنها یک امتیاز از کاتالان ها که در رده دوم جدول قرار داشتند، پیش بود.

پس از رجزخوانی‌های بسیار اما این شاگردان زین الدین زیدان بودند که توانستند سه امتیاز بسیار حیاتی را از این بازی کسب کرده و به صدر جدول لالیگا صعود کنند. تیم میزبان در ابتدای بازی دست به حمله زد و این کریم بنزما بود که در دقیقه 13توانست با یک ضربه تماشایی پشت پا روی پاس لوکاس واسکز دروازه بارسا را باز کند. در دقیقه 28 بازی تونی کروس اختلاف را به دو گل رساند؛ ضربه آزاد ستاره آلمانی رئال مادرید پس از برخورد به سرجینیو دست و جوردی آلبا وارد دروازه تراشتگن شد.

بارسا هم در نیمه دوم مصمم برای تغییر نتیجه به زمین آمد و توانست در دقیقه 60 بازی با گل اسکار مینگسا نتیجه بازی را 2-1 کند. در ادامه کاتالان ها برای رسیدن به گل تساوی به شدت فشار آوردند، کاسمیرو در وقت های تلف شده کارت قرمز گرفت و ایلایس موریبا نیز که از روی نیمکت به زمین آمده بود در آخرین ضربه بازی توپ را به تیر دروزاه تیبو کورتوا کوبید.

بلوگرانا نتوانست سهمی از غنائم این بازی داشته باشد و در نهایت رئال مادرید برای نخستین بار از هفته پنجم لالیگا به بعد، به صدر جدول تکیه زد.

 

 

ناکامی لیونل مسی

آنچه نتیجه به دست آمده در مادرید را برای بلوگرانا حتی تلخ تر هم می کند این است که ممکن است این آخرین ال کلاسیکوی کاپیتان لیونل مسی بوده باشد. قرارداد ستاره آرژانتینی بارسا در تابستان به پایان خواهد رسید و هنوز هیچ خبری از تمدید قرارداد مسی با کاتالان ها در کار نیست.

و اگر این اتفاق واقعا رخ دهد و بازی شب گذشته تبدیل به آخرین ال کلاسیکوی مسی شود، کاپیتان افسانه ای کاتالان ها با ناکامی از این باشگاه جدا خواهد شد. طبق آمار منتشر شده مسی در هیچ کدام از هفت بازی گذشته خود در ال کلاسیکو نتوانسته موفق به گلزنی شود.

در هفت بازی گذشته مسی نه تنها موفق به گلزنی نشده که نتوانسته حتی پاس گل بدهد. 576 دقیقه ناکامی!

آخرین گل ستاره 33 ساله بارسلونا برابر لوس بلانکوس در ماه مه سال  2018 رقم خورد؛ آخرین حضور کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه مسی، در ال کلاسیکو.

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا رئال مادرید کاتالان ها لیونل مسی صدر جدول شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لالیگا احتمالا می‌تواند یک فینالیست در لیگ قهرمانان امسال داشته باشد.

طرفداری | دو نماینده لالیگا در بازی‌های امشب خود، شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

سایت اوپتا به بهانه شروع دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 به بررسی شانس صعود تیم‌ها پرداخته است. امشب بارسلونا میزبان پاری سن ژرمن است و اتلتیکو مادرید هم در آلمان به مصاف دورتموند می‌رود. هر دو تیم اسپانیایی و نماینده لالیگا در دور رفت دست پر از زمین خارج شده‌اند و موفق به شکست نمایندگان فرانسه و آلمان شدند. بارسلونا با حساب 3-2 پاری سن ژرمن را شکست داد و شاگردان دیگو سیمئونه هم با نتیجه 2-1 مقابل دورتموند به پیروزی رسید.

اوپتا با بررسی بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن، شانس صعود شاگردان ژاوی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را 77.25% دانسته است. این احتمال برای نماینده فرانسه به 22.75% می‌رسد. در دیگر بازی هم شانس صعود اتلتیکو مادرید به مرحله نیمه‌نهایی 64.74% و احتمال حضور دورتموند هم 35.26% در جمع چهار تیم پایانی است.

اگر احتمالات اوپتا عملی شود و دو نماینده لالیگا از دل بازی‌های امشب به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند آنگاه قطعا شاهد حضور حداقل یک نماینده از فوتبال باشگاهی اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان این فصل خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما در بازی‌های امشب چه نتایجی رقم می‌خورد و چه تیم‌هایی به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند؟

شانس صعود بارسلونا و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از نگاه اوپتا شانس صعود اتلتیکو مادرید و دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از نگاه اوپتا

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد