Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:10:17 GMT

کدام ستارگان فوتبال در سینما بازی کردند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۰۸۰

کدام ستارگان فوتبال در سینما بازی کردند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آنهایی که زلاتان ابراهیموویچ را در دنیای مجازی دنبال می‌کنند، هر بار که ستاره سوئدی یک پست جدید می‌گذارد منتظر حرف‌ها و جملاتی کنایه‌آمیز هستند تا شاهد قدرت‌نمایی این ستاره جنجالی باشند. اما ایبرا عصر جمعه پستی منتشر کرد که خبر از یک فعالیت جدید از سوی او می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

داستان سربازی ستارگان فوتبال + تصاویر

بنا بر این خبر، زلاتان در فیلم جدیدش جلوی دوربین خواهد رفت.این مجموعه پنجمین سریال شناخته شده و محبوب فرانسوی زبان هاست. ستاره سوئدی میلان در کنار چند شخصیت هالیوودی دیگر از جمله ماریون کوتیارد، هنرپیشه معروف فرانسوی و وینسنت کسل در این فیلم به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت و در نقش شخصیتی به نام آنتی ویروس ظاهر خواهد شد. این فیلم قرار است در فرانسه و مراکش تصویربرداری شود. زلاتان در واقع تازه‌ترین ستاره دنیای فوتبال است که قرار است حضور در سینما را هم تجربه کند. به همین بهانه، نگاهی به بازیکنانی انداخته‌ایم که طی این سال‌ها چه در سال‌های فعالیت و چه در دوران بازنشستگی مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

اریک کانتونا
در بین بازیکنان و ستاره‌های شناخته شده فوتبال، هیچ بازیکنی به اندازه اریک کانتونا جلوی دوربین فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نرفته است به طوری که تعداد فیلم‌هایش تاکنون به عدد ۳۰ رسیده است. اریک کانتونا که بسیاری او را مهمترین چهره باشگاه منچستریونایتد طی چند دهه اخیر بعد از الکس فرگوسن می‌دانند، در نقش‌هایش نیز بسیار خوب ظاهر شده است. اولین فیلم او سال ۱۹۹۵ و در روزهای اوجش در منچستر به نام « یازده در مقابل یازده » بود که نقش یک بازیکن فوتبال را بازی می‌کرد. آخرین پروژه کاری‌اش هم یک مینی سریال فرانسوی با نام « منابع غیر‌انسانی»

در سال گذشته میلادی بود که کانتونا نقش اولش را بازی می‌کرد و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت. اما بدون شک مهمترین پروژه سینمایی او سال ۲۰۰۹ و در فیلمی با کارگردانی کل لوچ رقم خورد. او در فیلم « در جست‌وجوی اریک » نقش خودش را بازی می‌کرد و بازی‌اش هم مورد توجه منتقدان قرار گرفت. آن فیلم در سال ۲۰۰۹ به جشنواره کن نیز راه یافت. یکی از دلایل حضور کانتونا در سینما و تئاتر، همسر او رشیده براکنی است که بازیگر و کارگردانی مطرح در فرانسه به حساب می‌آید.

نیمار
نیمار که در حال حاضر یکی از ستاره‌های شناخته‌شده مستطیل سبز است، سال ۲۰۱۷ برای اولین‌بار مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفت. او در فیلم اکشن و ماجراجویانه « بازگشت ژندر کیج » به کارگردانی دی‌جی کاراسو برای چند لحظه بازی کرد که ستاره‌هایی همچون ساموئل ال‌جکسون و وین دیزل در آن نقش‌آفرینی می‌کردند. او که در دنیای فوتبال به عنوان بازیکنی فوق‌العاده تکنیکی شناخته می‌شود، در آن فیلم در نقش فوتبالیستی بازی می‌کرد که از سوی یک سازمان مخفی استخدام شده بود و مهارت اصلی‌اش ضربه زدن دقیق به اشیا با توپ فوتبال بود.

دیوید بکام
در بین ستاره‌های فوتبال، دیوید بکام هم جزو آن دسته‌ای بود که چه در دوران بازی و چه در دوران بازنشستگی در فیلم‌ها و نقش‌های تبلیغاتی بازی کرد. آخرین حضور او مربوط به سریال « پادشاه آرتور: افسانه یک شمشیر » ساخته گای ریچی در سال ۲۰۱۷ بود. بکام گرچه در این سریال نقشی فرعی با نام تریگر را داشت، اما به زعم بسیاری از کارشناسان توانست بازی خوبی از خودش به نمایش بگذارد. البته این اولین حضور بکام در فیلم‌های گای ریچی نبود. این کارگردان انگلیسی در سال ۲۰۱۵ نیز فیلمی جاسوسی با نام « مردی از U.N.C.L.E. » را ساخت که بکام حضوری کوتاه در یکی از صحنه‌ها داشت.

پله و بابی مور
در بین بازیکنان فوتبال، دو بازیکن هستند که فقط یک‌بار جلوی دوربین فیلم سینمایی رفتند، اما حضورشان به قدری پررنگ و تاثیرگذار بود که همواره در ذهن‌ها باقی مانده است. در سال ۱۹۸۱ فیلمی بر روی پرده‌ سینماها به نمایش رفت به نام « فرار به سوی پیروزی ». در کنار ستاره‌هایی همچون مایکل کین و سیلوستر استالونه، پله برزیلی و بابی مور انگلیسی به عنوان بازیکنان دنیای فوتبال در آن فیلم بازی کردند. پله در آن فیلم در نقش یک فوتبالیست آفریقایی به نام لوئیز فرناندز و بابی مور در نقشی با نام تِری برادی بازی می‌کرد.

زین‌الدین زیدان
سرمربی فرانسوی این روزهای رئال مادرید که در دنیای بازی و مربیگری به تمام افتخارات ممکن رسیده‌، چند باری هم جلوی دوربین رفته است. اولین حضورش سال ۲۰۰۶ و بعد از آن فینال جنجالی جام‌جهانی در فیلمی به نام « مرد خانواده » بود که در آن نقش یک پیک پیتزا را بازی می‌کرد و نکته جالبش اینجا بود که مثل همان ضربه با سری که در فینال جام‌جهانی به ماتراتزی زد را در آن فیلم هم به یکی از مشتریان زد. او چند سال بعد در فیلم فرانسوی « آستریکس در بازی‌های المپیک » هم نقش کوتاهی داشت.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلاتان سینمای جهان فوتبالیست معروف ستارگان فوتبال جلوی دوربین آن فیلم فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما

‎‎

زی‌سان: کلینت ایستوود متولد ۱۹۳۰ بازیگر، کارگردان فیلم، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است. ایستوود شهرت جهانیش را با بازی در فیلم‌های سه‌گانهٔ دلار، به نام‌های به خاطر یک مشت دلار، به خاطر چند دلار بیشتر و خوب بد زشت کسب کرده‌ است. هر سهٔ این فیلم‌ها اثر کارگردان ایتالیایی، سرجو لئونه است.

کلینت ایستوود به‌خاطر دو فیلم نابخشوده و محبوب میلیون دلاری علاوه بر نامزدی‌اش برای دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر، توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهترین فیلم را برای خود کسب کند. از فیلم‌های مشهور وی می‌توان به این موارد اشاره نمود: محکم دارشان بزن (۱۹۶۸)، قلعهٔ عقاب‌ها (۱۹۶۸)، هری کثیف (۱۹۷۱)، ولگرد دشت‌های مرتفع (۱۹۷۳)، تاندربولت و لایت فوت (۱۹۷۴)، جوزی ولز یاغی (۱۹۷۶)، فرار از آلکاتراز (۱۹۷۹)، سوار رنگ‌پریده (۱۹۸۵)، روی خط آتش (۱۹۹۳)، پل‌های مدیسون کانتی (۱۹۹۵)، پرچم‌های پدران ما (۲۰۰۶)، نامه‌هایی از ایوجیما (۲۰۰۶)، گرن تورینو (۲۰۰۸).

ایستوود علاوه بر کارگردانی، در عمده فیلم‌های خودش به‌عنوان بازیگر نیز ظاهر شده‌است. اما از فیلم‌هایی که وی فقط در نقش کارگردان آن بوده و بازیگری نکرده می‌توان از رودخانه میستیک (۲۰۰۳)، نامه‌هایی از ایووجیما (۲۰۰۶) و تک‌تیرانداز آمریکایی (۲۰۱۴) که به‌خاطرش نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد و بچهٔ جایگزین (۲۰۰۸) یاد کرد.

اما نکتهٔ جالب در مورد فیلم‌های وی این است که چند فیلم او که در آمریکا با استقبال خوب منتقدان روبه‌رو نشد، در فرانسه بسیار مورد توجه قرار گرفت، تا جایی که ایستوود درجات افتخاری‌ای در فرانسه مرتبط با این فیلم‌ها دریافت کرده‌است.

از سال ۱۹۶۷ کلینت ایستوود مالک شرکت تهیهٔ فیلم خود به نام مالپاسو پروداکشنز است و تقریباً همهٔ فیلم‌های آمریکایی‌اش به جز چهار عدد، همگی از محصولات این کمپانی هستند. وی همچنین از پنج زن، صاحب هفت فرزند است؛ درحالی‌که رسماً فقط دو بار ازدواج کرده‌است. از سوابق وی در سینما می‌توان به ریاست هیئت داوران جشنواره فیلم کن اشاره کرد.

کلینت ایستوود بازیگران و کارگردان مشهور آمریکایی 93 ساله شد. 

 

tags # هالیوود سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • محاسبه سن ستارگان با تلسکوپ فضایی رومن ناسا
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • ستاره مرده به زندگی بازگشت