Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:33:13 GMT

آیا درآمد مردم به میزان افزایش نرخ ارز بالا رفته است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۰۹۲

آفتاب‌‌نیوز :

حسن همتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: تورم و فشار اقتصادی از یک سو و شیوع گسترده ویروس کرونا از سوی دیگر زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. بخش اعظمی از مردم درآمدشان روزمره بوده و امروز قادر به تامین معیشت خود و خانواده شان نیستند. نرخ دلار حدود ۷۰۰ درصد افزایش یافته است آیا حقوق کارمندان، کارگران، کشاورزان و اقشار دیگر نیز به این میزان افزایش داشته است؟

وی در ادامه اظهار کرد: امروز متاسفانه هیچ نظارتی بر قیمت اجناس وجود ندارد قیمت یک کالا در یک طرف خیابان یک نرخ بوده و در طرف دیگر نرخی دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت بازار را رها کرده و احتکار دلالان مردم را با مشکلات جدی رو به رو کرده است. قیمت گوشت، برنج و روغن سر به فلک کشیده است دلال بازی و واسطه گری پدر مردم را درآورده است.

نماینده مردم تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تولید کننده جنس را با قیمت پایین می فروشد و پس از چند دست چرخیدن با نرخی چندبرابر به دست مصرف کننده می رسد. این یعنی ظلم. هر بار از مسوولان نیز علت افزایش قیمت را می پرسیم آن را حباب اعلام می کنند. کاش یکی پیدا شود تا این حباب را یافته و آن را از بین ببرد. دولتمردان اعلام کردند که بعد از عید افزایش قیمت نخواهیم داشت اما بلافاصله بعد از صحبتهای آنها قیمت اقلام افزایش یافته یا سر کوچه مسوولان قیمتها ثابت است یا مسوولان اصلا به خرید نمی روند.

وی در ادامه تاکید کرد: سیاستهای آبی کشور به ویژه در حوزه شمال غرب غلط است و کشاورزان به شدت با مشکل کم آبی مواجهه بوده و اکنون در حال ترک زمینهای خود هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: درآمد نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز در بازار ارز‌های دیجیتال قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش داشته است.

قیمت بیت کوین امروز به ۶۶،۰۲۶ (شصت و شش هزار و بیست و شش) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت اتریوم امروز به ۳،۲۱۲ (سه هزار و دویست و دوازده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۲۸ درصدی داشته است.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • بیت کوین صعود کرد
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند