Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:30:57 GMT

نماینده مجلس: امیدواریم عامل حباب قیمت ها دستگیر شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۱۵۴

نماینده مجلس: امیدواریم عامل حباب قیمت ها دستگیر شود

خبرگزاری تسنیم: حسن همتی نماینده شاهین دژ در مجلس  در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 فروردین ) قوه مقننه  و  در تذکری شفاهی، گفت: تورم و وضعیت اقتصادی نامناسب در کنار شرایط کرونایی مردم کشور را به شدت نگران کرده، در دوران کرونا کسب و کار مردم آسیب دید و اقدامی برای جبران آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه درآمد بخش زیادی از مردم روزانه است و در حال حاضر قادر به تأمین معیشت خود و خانواده نیستند، ادامه داد: حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران متناسب با افزایش قیمت دلار افزایش داده نشده، در بازار و بر روی قیمت کالاها نظارتی وجود ندارد، دولت بازار را رها کرده و احتکار مردم را دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس با تأکید بر اینکه بخش اعظمی از زمان مردم در صف‌های خرید اجناس هدر می‌رود، عنوان کرد: دلالی و واسطه‌گری مردم را با مشکل جدی مواجه کرده، تولیدکنندگان محصول خود را با قیمت پایین به بازار عرضه می‌کنند اما همان محصول پس از گردش چندباره بین دلالان با قیمت بسیار بالایی به دست مصرف‌کنندگان می رسد.

همتی تصریح کرد: پدیده‌ای به عنوان حباب در کشور وجود دارد که هرگز شناسایی، دستگیر و مجازات نشده، مسئولین هر بار پس از افزایش قیمت محصولات در بازار حباب را عامل گرانی اعلام می‌کنند، امیدواریم روزی کسی این حباب را شناسایی و دستگیر کند.

وی  افزود: دولتمردان قبل از سال جدید و بعد از آن صراحتاً اعلام کردند که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداریم اما متأسفانه به فاصله چند روز قیمت بسیاری از اجناس افزایش پیدا کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس عامل حباب قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد