Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:11:59 GMT

چشم انتظاری گل های لاله در اراک

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۱۶۷

چشم انتظاری گل های لاله در اراک

برای دومین سال متوالی، بازدید از نمایشگاه گل های لاله در اراک به دلیل شیوع کرونا، لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ برای دومین سال متوالی، بازدید از نمایشگاه گل های لاله در اراک به دلیل شیوع کرونا، لغو شد.

در این جشنواره بیش از ۱۲۰ هزار گل لاله در ۴۳ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع برای علاقمندان آماده شده بود که کرونا مانعِ بازدید از آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جشنواره گل‌های لاله سال ۹۷ برای اولین بار در اراک اجرا شد تا نمایش گل‌های رنگارنگ لاله گام موثری در ایجاد نشاط در بین مردم و رونق گردشگری باشد.   در ادامه تصاویری از گل های لاله که از پشت فنس های این نمایشگاه گرفته شده را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گل های لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA

فوق ستاره تیم ساکرامنتو موفق شد رکورد بیشترین دبل‌دبل متوالی در تاریخ NBA را بشکند.

به گزارش ایسنا، دومانتیس سابونیس سنتر و فوق ستاره لیتوانیایی تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز، موفق شد رکورد بیشترین دبل‌دبل متوالی در تاریخ NBA را شکسته و از کوین لاور عبور کند.

سابونیس که در این فصل عملکرد خارق‌العاده داشته، در حال حاضر با ۵۴ دبل‌دبل متوالی، رکورددار بیشترین دبل‌دبل متوالی در تاریخ لیگ NBA است.

این رکورد پیش از این با ۵۳ دبل‌دبل در اختیار کوین لاو بود. سابونیس این شانس را دارد که با ثبت ۶ دبل‌دبل دیگر، یک رکورد فوق‌العاده را به نام خود ثبت کند.

سابونیس در دیدار مقابل فیلادلفیا ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس گل را به ثبت رساند تا علاوه بر این رکورد، این عملکرد بیست و پنجمین تریپل دبل او در یک فصل باشد. تنها دو بازیکن (ویلت چمبرلین و نیکولا یوکیچ) قبلاً در کل تاریخ NBA چنین عملکردی داشته‌اند.

سابونیس در هشتمین فصل حضورش در NBA، میانگین ۱۹.۸ امتیاز، ۱۳.۷ ریباند (پیشرو لیگ) و ۸.۳ پاس گل در هر بازی کسب کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • بازدید ۳۵۰۰ گردشگر از دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب