Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان پس از پیگیری طرح منطقه آزاد مازندران در دیدار با دهقان، یکی از اعضای شورای نگهبان، گفت: طرح منطقه آزاد مازندران بگونه ای تهیه و لحاظ شده است که بتواند از بازار عظیم و 1000 میلیارد دلاری روسیه و همچنین بازارهای هدف همسایگان شمالی بهره گیری کند. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، منطقه آزاد مازندران که دروازه ای گشوده بر روی بازار های هزار میلیارد دلاری روسیه و همسایگان شمالی بشمار می آید، دارای همه ظرفیت ها و مزیت ها و قابلیت های ممکن برای شکوفایی و اعتلای شتابناک اقتصاد استان است و با آغاز فعالیت این مناطق در لکه های سه گانه؛ عملا قطار توسعه اقتصادی مازندران بحرکت در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارایه لایحه منطقه آزاد مازندران به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت تدبیر و امید در مراحل نهایی؛ و تصویب همزمان منطقه آزاد مازندران و سرخس و دوغارون خراسان رضوی در مجلس و ارایه آن به شورای نگهبان، ابهاماتی در کلیات فعالیت این مناطق بطور عام مطرح شد و عنوان گردید که اطلاعات ارسالی مجلس کامل نبوده و ضرورت دارد این پرونده بطور کلی در خصوص مناطق آزاد کامل شود.

در تداوم پیگیری های استاندار مازندران و مدیران و مسئولین استانی، مقام عالی دولت در مازندران، عصر امروز همراه با کریمی، نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه و یکی از اعضای کمیسیون های مرتبط مجلس و غلامی راد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با دهقان، یکی از اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که به رفع ابهام و ابهام زدایی از موارد مطروحه گذشت، مقرر شد؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، پیرو طرح توجیهی که ضمیمه لایحه، هنگام ارایه به مجلس شورای اسلامی شده بود، گزارشی جامع از ظرفیت های مازندران را تهیه تا به کمیسیون اقتصادی و هیات رییسه مجلس و شورای نگهبان در راستای زدودن ابهامات ارسال شود.

احمد حسین زادگان در حاشیه این دیدار با اشاره به این که طرح منطقه آزاد مازندران بگونه ای تهیه و لحاظ شده است که بتواند از بازار عظیم و 1000 میلیارد دلاری روسیه و همچنین بازارهای هدف همسایگان شمالی بهره گیری کند، تاکید کرد: پیگیری ها، رای زنی ها و اقدامات لازم تا تحقق نهایی منطقه آزاد مازندران، مجدانه تداوم خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد مازندران فرصتی از بازارهای هدف 1000 میلیارد دلاری منطقه آزاد مازندران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی