Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:41:51 GMT

حریف عراقی استقلال به جده رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۷۸۲

حریف عراقی استقلال به جده رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای گروه سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از پنجشنبه ۲۶ فروردین به میزبانی الاهلی در عربستان برگزار می‌شود و تیم استقلال به همراه الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق در این گروه برای صعود به مرحله بعدی دست به رقابتی شدید خواهند زد.

کاروان استقلال ظهر امروز تهران را به وسیله پرواز چارتر به مقصد جده ترک می‌کند تا اردوی خود را برای آمادگی در این مسابقات مهم، در عربستان آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که الشرطه حریف عراقی تیم استقلال صبح امروز و ساعاتی پیش از آبی پوشان وارد محل برگزاری مسابقات شد.

در شب اول رقابتهای این گروه الشرطه نماینده کشور عراق با الدحیل نمانده کشور قطر دیدار می‌کند و آبی پوشان تهران با هدایت فرهاد مجیدی به مصاف الاهلی، میزبان گروه سوم این مسابقات می‌رود. دیدار استقلال و الاهلی از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد به وقت تهران آغاز می‌شود.

کد خبر 5186331

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال الشرطه عراق فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا الاهلی عربستان تیم فوتبال الدحیل قطر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک جودو مهدی طارمی علیرضا دبیر شهاب الدین عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، روز دوم رقابت‌های مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان در مالزی برگزار شد و تیم پسران ایران در دومین بازی خود به مصاف تایلند رفت. در نخستین بازی انفرادی کیارش صادقی با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از حریف تایلندی خود شکست خورد و رامتین رافعی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ بازی را به حریف واگذار کرد.

در بازی دونفره نیز تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی و آریا شعبان نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۰-۶ مقابل تایلند شکست خورد تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف ایران به پایان برسد. تیم پسران ایران فردا در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی با سریلانکا مسابقه می‌دهد.

تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.

گروه بندی کامل این مسابقات به شرح زیر است:
گروه اول: کره جنوبی، نیوزلند، اندونزی، هنگ کنگ
گروه دوم: استرالیا، ازبکستان، پاکستان و قزاقستان
گروه سوم: ایران، سریلانکا، تایلند و چین تایپه
گروه چهارم: هند، سنگاپور، چین و ژاپن
در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که سه‌تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب خواهند کرد و دو تیم نیز سقوط به دسته پایین‌تر را تجربه می‌کنند. مسابقات مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ فروردین آغاز شده و تا ۱۳ این ماه به میزبانی مالزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند