Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:54:02 GMT

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی جهت سفارش کتاب‌های درسی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۱۳۴

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی جهت سفارش کتاب‌های درسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجید پیشرو با بیان این خبر گفت: در شیوه فردی والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، بخش ورود دانش آموزان وبا ثبت کد ملی و سریال شناسنامه و پرداخت الکترونیکی بهای کتب درسی، بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به صورت جمعی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرو اظهار داشت: والدین یا مدیران مدارسِ دانش آموزان در پایه های تحصیلی میان پایه شامل: پایه آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش‌حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی‌ و حرفه‌ای و کار دانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی، می‌توانند از ۲۲ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ماه سال جاری اقدام به ثبت‌نام و سفارش کتاب‌های درسی نمایند.

وی گفت: ثبت‌نام و سفارش بسته آموزشی دانش آموزان پایه های ورودی شامل پایه آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه اول دوره ابتدایی(عادی و استثنایی)، پایه هفتم متوسطه اول عادی، پیش‌حرفه‌ای استثنایی و دانش‌آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و حرفه‌ای استثنایی از تاریخ 6 تیرماه پس از ثبت نام در سامانه سناد مدرسه محل تحصیل صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان کتاب های درسی ثبت سفارش حرفه ای استثنایی کتاب های درسی دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دلیجان، اظهار کرد: بنا بر پیمایشی که از دانش‌آموزان دلیجانی غربال شده در سامانه در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و دهم در سامانه نورینو بر اساس خوداظهاری دانش‌آموزان انجام شده، اضطراب، افسردگی، رفتارهای خود آسیب‌رسان، نقص در مهارت برای انجام تکالیف تحصیلی، نقص در خودگردانی (نقص در اعتماد به نفس)، سوءاستفاده از کودکان و پرخاشگری، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۴۸ درصد دانش‌آموزان دختر شامل ۱۶۱ نفر و ۶۳ درصد دانش‌آموزان پسر شامل ۲۱۱ نفر در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در حال تحصیل هستند که این امر نشان می‌دهد دلیجان حدود ۱۰ درصد از میزان پیش بینی شده در برنامه هفتم جلوتر است.

وی با اشاره به وجود ۸ باب مدرسه متوسطه نظری در شهرستان دلیجان ادامه داد: میانگین نمرات درس ریاضی استان نسبت به متوسط کشوری بالاتر است اما میانگین شهرستان دلیجان از متوسط استان پایین‌تر است همچنین در رشته تجربی میانگین نمرات دلیجان از متوسط استان بالاتر و در رشته انسانی دلیجان وضعیت بسیار بهتری نسبت به استان دارد.

مولوی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان دلیجان گفت: با توجه به نیاز دلیجان به نیروی کار، ضروری است تا به هنرستان‌های جوار صنعت توجه ویژه‌ای شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود در شهرستان‌های دلیجان، ساوه و زرندیه برای تضمین اشتغال مطمئن در آینده دانش‌آموزان، هدایت تحصیلی به درستی انجام شود.

کد خبر 6081230

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده